INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Nárůst obsazenosti pokojů na 67,6 %, růst RevPARU, tedy ziskovosti na pokoj o 10,2 % (ve srovnání se stejným obdobím roku 2015), vyšší cena za pokoj ARR o 6,9 %, ale také 6 nově otevřených hotelů, či o 8,2 % vyšší příjmy – to jsou velmi pozitivní výsledky hotelové skupiny Orbis za 1. pololetí roku 2016. Hotelová skupina Orbis provozuje hotely AccorHotels ve východní Evropě.

„Na vynikající výsledky roku 2015 navazuje naše skupina skvělými výsledky i v prvním pololetí roku 2016. Růst RevPARu je dokonce dvouciferný o 10,2 % v porovnání s 1. pololetím roku 2015, díky růstu provozních ukazatelů (+1,9 pb a
+ 6,9 ARR) v regionu východní Evropy. Rekordní byl také nárůst tržeb – 8,2 % do výše 146,1 milionů EUR a provozní EBITDA dosahuje 37,5 milionů EUR s nárůstem +14,8 % oproti stejnému období loňského roku. Jsem hrdý na Orbis týmy, které účinně
a efektivně uvádějí podnikové strategie do praxe a pomáhají tak skupině k úspěchu,“ řekl Gilles Clavie, prezident a CEO společnosti Orbis.

 Finanční a provozní výsledky

Vstup na nové trhy v lednu 2015 přinesl skupině nové možnosti k dalšímu zvyšování hodnoty společnosti pro akcionáře. V 1. pololetí roku 2016 došlo k odkupu dvou pronajatých hotelů v Budapešti a vedení společnosti nevylučuje další transakce tohoto typu. Skupina Orbis posílila svou vedoucí pozici na trhu otevřením šesti nových hotelů na bázi franšízy, kterými získala bezmála 650 nových pokojů. Pokud bude vývoj takto pokračovat, v průběhu následujících dvou let by mohlo dojít k otevření dalších 23 hotelů.

„Jsem velmi spokojen při pohledu na první polovinu roku 2016 skupiny Orbis. Náš optimismus se již odráží v naší prognóze na rok 2016 – provozní EBITDA by mohla dosáhnout 82,2 – 84,5 milionů EUR. Při pohledu do budoucna vidíme další ambiciózní cíle, jak co se týče rozvoje hotelové sítě, tak i efektivity skupiny. Mám velká očekávání, s cílem posílit naši vedoucí pozici v tomto regionu,“ shrnul Gilles Clavie.

 Finanční a provozní výsledky

Orbis Hotel Group

1 H 2016

like-for-like

1 H 2015

like-for-like

change

Operating

Occupancy rate %

67,6%

65,7%

1.9 p.p.

Average Room Rate without VAT in EUR

52,7

49,3

6,9%

Revenue per Available Room in EUR

35,6

32,3

10,2%

Financial – in million EUR

Revenue

146,1

135,1

8,2%

EBITDAR

48,7

44,1

10,4%

EBITDA operating

37,5

32,7

14,8%

Income before tax

19,4

15,6

24,1%

           

 ****

AccorHotels, je skupina, kterou spojuje společná vášeň pro pohostinství a slib/přání, aby se všichni cítili vítáni – Feel Welcome. Více než 180.000 žen a mužů ve 3.800 hotelích AccorHotels pečuje o tisíce hostů v 92 zemích.

AccorHotels je přední světový provozovatel hotelu a nabízí svým zákazníkům, partnerům a zaměstnancům:

-          dvojí odbornost provozovatele hotelu a franšízora značky (HotelServices) a majitele hotelů a investora (HotelInvest) s cílem zajistit trvalý růst a harmonický rozvoj

-          Velké portfolio mezinárodně renomovaných značek pokrývajících celé spektrum - luxusní se značkami (Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure a The Sebel), střední třídy (Novotel, Suite Novotel, Mercure , Mama Shelter a Adagio) a ekonomickými hotely (ibis, ibis Styles, ibis Budget, adagio access a hotely F1)

-          Silný věrnostní program Le Club AccorHotels

-          téměř polovinu století závazků k solidaritě s programem PLANET 21.

Akcie Accor SA jsou kótovány na burze Euronext v Paříži (ISIN kód : FR0000120404) a obchodované v USA na OTC trhu (kód : ACRFY)

 www.accor.com                                                                                  www.accorhotels.com

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3