INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2022 10 19 15 37illa FirefoxDesítky klíčových osobností českého byznysu se představí na podzimním summitu CzechTrade, který se uskuteční 15. listopadu v odpoledních hodinách v Cubex Centru Praha.

Odborný program nabídne řečníky s tématy, která se budou věnovat exportním výzvám, digitalizaci či transformaci české ekonomiky. Následovat budou diskuzní bloky včetně panelové diskuze. Na své si přijdou podnikatelé, CEO, obchodní ředitelé nebo exportní manažeři, ale také experti na udržitelnost
a business development.Podzimní summit české agentury na podporu obchodu CzechTrade s názvem Future of Export Summit 2022 se uskuteční v úterý 15. listopadu v Cubex Centru Praha. Akce začne ve 14 hodin úvodním slovem ministra průmyslu a obchodu Jozefa Síkely a generálního ředitele CzechTrade Radomila Doležala.

„V současné době čelí exportéři zcela novým výzvám a my tímto summitem chceme firmám přinést řešení. S odborníky prodiskutujeme nejpalčivější problémy, které jsme zmapovali, a poskytneme sadu scénářů, ze kterých mohou podnikatelé volit a které jim pomohou, jak si s aktuální situací poradit v nejbližším roce,“ říká Radomil Doležal.
Na akci vystoupí odborníci s tématem udržitelnosti, dodavatelských řetězců, digitalizace nebo úspěšných byznysových interakcí. Odborníci budou předávat své „know-how“ z konkrétních teritorií a rozvoji podnikání, investicích ze zahraničí a další. Program nabídne mix zástupců renomovaných společností, působících na blízkých i vzdálených zahraničních trzích s bohatými zkušenostmi nebo ambicemi dál růst a exportovat. Společně s nimi se představí ředitelé ze zahraničních kanceláří  a z centrály CzechTrade, kteří nabídnou pohled na vývoz ze strany zprostředkovatele.

Program je rozdělen do tří částí. Začíná prezentací řečníků na tzv. klíčová témata dnešní doby ze společností Wikow Industry, Petrof a Plzeňský Prazdroj. V následující panelové diskuzi, doplněné o výsledky unikátního průzkumu z podnikatelského prostředí, se představí zástupci vedení ze společností ŠKODA AUTO, Dermacol a Moore Czech Republic. Závěrečná část nabídne tři diskuzní bloky: nad čím je nutné uvažovat v kontextu doby; trend udržitelnosti formující podnikání a úspěšné byznysové interakce. „Obsahem summitu reagujeme na probíhající změny v zahraničním obchodu v kontextu současných krizí. Účastníkům nabídneme inspirativní osobnosti z různých odvětví. Diskutovat bude zhruba třicet řečníků z různých společností, což je pro posluchače velká dávka inspirace,“ dodává Doležal.

Vstup na Future of Export Summit 2022 je zdarma. Více informací k programu, seznam řečníků i přihlášení na akci naleznete na webu CzechTrade.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3