INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Konání prestižní výstavy FOR INTERIOR je vhodnou příležitostí k otevření pátého ročníku soutěže Asociace českých nábytkářů, NÁBYTEK ROKU 2014, ale i startu nové značky pro výrobce nábytku, která usnadní život zájemcům o nábytek vyrobený na míru. Značky, Česká kvalita – Nábytek na „zakázkovou výrobu nábytku“. Přinášíme i nejčerstvější statistická data vypovídající o vývoji a perspektivách sektoru výroby nábytku v tuzemsku.

Léta 2011, 2012, 2013, produkce nábytku se drží na vyrovnané úrovni, stagnace spotřeby nábytku v České republice, pokračující nárůst exportní výkonnosti českých nábytkářů a zvyšující se podíl spotřeby dováženého nábytku.

Letošní rok je pro český nábytkářský průmysl ve znamení pokračování vyrovnané hodnoty produkce, případně velmi mírného růstu. V současné době, kdy se světová ekonomika vzpamatovává z poklesu v předchozích letech, lze určitě hovořit o úspěchu. Tento stav je však způsoben pokračujícím růstem exportní výkonnosti českého nábytkářského průmyslu. Produkce většího množství kvalitního nábytku, který je exportován, je jedinou možností, jak mohou čeští výrobci zabránit poklesu výroby. Další statistické údaje vypovídají o stagnaci spotřeby nábytku na tuzemském trhu a růstu spotřeby importovaného nábytku. Další vývoj však bude odrážet situaci v zemích Evropské unie, zejména v Německu, které jsou nejvýznamnější trhy českých nábytkářů.

Česká kvalita – Nábytek, rozšíření značky:

Nově, od dnešního dne, je značka Česká kvalita – Nábytek udělována i na službu „Zakázková výroba nábytku“. Udělování značky na produkt zůstává beze změny.

Osobní přístup při realizaci interiéru na zakázku, je přáním mnoha z těch, kteří si zadávají výrobu nábytku na míru pro bydlení nebo podnikání.  Problémem, však může být, jak zvolit správnou realizační firmu, která vše seriózně dodá a nainstaluje? Dodrží termíny i rozpočet? A ještě navíc po sobě například uklidí? Která bude ctít jednu ze základních podmínek úspěšného podnikání, náš zákazník, náš pán? Jak se však vyznat v nepřeberné nabídce firem? Právě proto je zde prověřená značka kvality, Česká kvalita – Nábytek, jejímž správcem je od roku 2006 Asociace českých nábytkářů. Nyní je tato značka rozšířena o poskytování služby „Zakázková výroba nábytku“. Důvody pro rozšíření značky z udílení pouze na produkt k udílení i na službu jsou z části strukturální změny v nábytkářském průmyslu v České republice. Ale hlavním důvodem jsou požadavky zákazníků, případně bohužel i nespokojenost a zklamání některých zákazníků z realizovaných zakázek. Nyní je zde jednoduchá a účelná pomůcka pro výběr správné firmy, značka kvality, Česká kvalita – Nábytek na zakázkovou výrobu nábytku.

Česká kvalita – Nábytek na zakázkovou výrobu nábytku, je značka umožňující jednoznačně a jednoduše identifikovat tuzemskou výrobní nábytkářskou společnost, která byla přezkoumána kvalifikovanou institucí z hlediska kvality poskytované služby „zakázková výroba nábytku“.

NÁBYTEK ROKU 2014 – start soutěže:

NÁBYTEK ROKU je cena za nejvýznamnější designovou tvorbu v oblasti výroby nábytku v České republice.

Průmyslová výroba nábytku a jeho designová tvorba má v České republice dlouhou a úspěšnou tradici. (Začala v dobách Rakousko – Uherska, ale velkého významu nabyla za První republiky). Současným nábytkářům se krok po kroku daří tuto tradici upevňovat. Dokazuje to i soutěž NÁBYTEK ROKU, kterou organizuje Asociace českých nábytkářů, jako nástroj podpory českých výrobců nábytku. Soutěž o nejlepší design nábytku v České republice je zde již po šesté. NÁBYTEK ROKU 2014 je pátým ročníkem. (Rok 2009 byl ročník nultý). Nábytek je hodnocen z hlediska, funkčnosti, bezpečnosti, estetiky a vhodnosti konstrukce a použitého materiálu.

Více informací na www.czechfurniture.com .

Soutěž „NÁBYTEK ROKU“ probíhá pod záštitou:

CZECHDESIGN.CZ, CzechTrade, Design Cabinet CZ, Unie profesionálních designérů ČR

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3