INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Předseda představenstva AGC Flat Glass Czech a viceprezident AGC Flat Glass EuropePavel Šedlbauer zvítězil v anketě Osobnost roku Ústeckého kraje 2015 v kategorii podnikání a management. O prvenství se dělí s předsedou představenstva Krajské zdravotní Janem Novákem. Anketu již pátým rokem vyhlašuje magazín Metropol, jehož čtenáři o vítězi rozhodují, ve spolupráci s Ústeckým krajem.

„Titul Osobnost roku vnímám i jako ocenění pro AGC. Domnívám se, že výsledek ankety je odrazem toho, že lidé sklárnu a její aktivity považují za pozitivní a pro náš region prospěšné,“ komentoval vítězství v anketě Pavel Šedlbauer. Předseda představenstva AGC Flat Glass Czech zvítězil ve své kategorii společně s Janem Novákem, předsedou představenstva Krajské zdravotní.

Do jisté míry se za úspěch „rodiny“ AGC v soutěži dá považovat i letošní vítěz kategorie sport. Tím se stal Štěpán Vachoušek, kapitán FK Teplice. Klubu, jehož majitelem je společnost AGC Flat Glass Czech. „Štěpánovi Vachouškovi ze srdce gratuluji. Jsem pyšný, že Štěpán je vítězem této kategorie, protože jeho přístup ke sportu, jeho morálka i jeho nasazení může být vzorem pro všechny ostatní sportovce.“ uvedl Pavel Šedlbauer.

Anketa Osobnost roku má vedle kategorie podnikání a management další čtyři, veřejná správa, kultura, sport a dobrý skutek. Kandidáty v jednotlivých kategoriích, kteří v daném roce významně ovlivňují život v Ústeckém kraji, nominuje odborná porota. O vítězích pak hlasuje laická veřejnost prostřednictvím magazínu Metropol.

AGC Flat Glass Czech a.s., člen AGC Group, je pobočkou mezinárodní společnosti AGC Glass Europe. Společnost je největším výrobcem plochého skla a jeho aplikací ve střední a východní Evropě. Vedení firmy i hlavní závody sídlí v Teplicích. V roce 2011 společnost oslavila 20 let existence ve své novodobé historii – v březnu 1991 byl podepsán první joint venture v České republice tehdy ještě mezi belgickou společností Glaverbel a společností Sklounion. Pod názvem Glavunion vznikl podnik, který začal podnikat na evropském trhu. Později v roce 1999 se přejmenoval na Glaverbel Czech a následně v roce 2007 na AGC Flat Glass Czech.

Dnes má firma 5 vlastních výrobních závodů s denní výrobní kapacitou téměř 2000 tun základního skla a 17 dceřiných společností ve střední Evropě, které základní sklo dále transformují na výrobky s vyšší přidanou hodnotou (autoskla, izolační skla, protipožární skla, interierové příčky, balustrády, zrcadla, fasádní a dekorativní stěny a mnoho dalších).

Ve svých kmenových závodech AGC Flat Glass Czech zaměstnává 984 zaměstnanců. Dceřiné společnosti specializované na výroby opracovaných skel zaměstnávají v České republice 680 zaměstnanců, na Slovensku 127 zaměstnanců a v Polsku 539 zaměstnanců. Největší dceřiná společnost AGC Automotive Czech (výroba autoskel) zaměstnává přes 2500 lidí. Mezi 100% vlastněné společnosti patří i Fotbalový klub Teplice a Střední technická škola AGC.

Firma též stabilně náleží mezi nejvyhledávanější zaměstnavatele v České republice. Svědčí o tom i fakt, že se pravidelně umisťuje v první desítce nejlépe hodnocených společností v zemi a v roce 2010 a 2011 byla vyhlášena nejlepším zaměstnavatelem České republiky.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3