INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ilustrační nováObří míchačky v ulicích a na silnicích sice nemusí potěšit každého řidiče, ale stavitelé je milují. Není pochyb o tom, že jim patří budoucnost. Začátkem září odstartovala skupina Českomoravský beton podzimní kampaň na podporu budování značky s přímou vazbou na představení služby Transportbeton.cz koncovým uživatelům.

Slogan „Beton až do domu“, stejně jako i v jarní kampani, doprovází na billbordech autodomíchávač v korporátních barvách skupiny, který je nejen nositelem firemního designu, ale navíc i symbolem služeb spojených s výrobou transportbetonu, a to dopravy a čerpání betonu.

Podzimní komunikační kampaň bude probíhat na venkovních plochách v deseti největších městech ČR, kde podpoří Českomoravský beton svou pozici formou billboardů, bigbordů a double bigbordů. Souběžně jí budou provázet také aktivity v tištěných a on-line médiích zaměřených na tituly bytové kultury a bydlení, včetně titulů a portálů úzce zaměřených na segment stavebnictví.

Cílem letošní kampaně je vytvořit u drobných stavebníků a investorů, a také menších stavebních firem, povědomí o tom, že výrobu, dopravu i čerpání betonu mohou nechat kompletně na profesionálech. Tím si zajistit požadovanou a ověřenou kvalitu stavebního materiálu = betonu, včetně souvisejících služeb dopravy a čerpání betonu. Hlavní sdělení doplňuje odkaz na hlavní obchodní a informační portál skupiny Českomoravský beton www.transportbeton.cz.

Kreativu si skupina Českomoravský beton v tomto roce zajišťuje in-house, outdoorové plochy nakoupila FAMEDIA. Mediální komunikaci, která je také řešena in-house, doplní PR aktivity ze strany agentury Privilege PR.

O společnosti Českomoravský beton, a.s.

Českomoravský beton, a.s. je holdingovou společností, která prostřednictvím vlastních betonáren a dceřiných společností dodává transportbeton v široké škále pevnostních tříd a druhů na území České a Slovenské republiky. Skupina, jejíž vznik spadá do počátku 90. let minulého století, v současné době provozuje více než 68 nově postavených nebo zrekonstruovaných betonáren, které mají zavedený systém řízení jakosti ČSN EN ISO 9001 a splňují nejpřísnější ekologická kritéria. Celá skupina – holdingová společnost a její dceřiné společnosti vystupují pod jednou společnou obchodní značkou Českomoravský beton.

Skupina Českomoravský beton patří k největším výrobcům transportbetonu na českém trhu. Svými dodávkami se podílela na velkých stavbách dopravní infrastruktury, průmyslových, komerčních a bytových komplexů, ale i na stavbách rodinných domů a drobných rekonstrukcích. Českomoravský beton je spolu se společnostmi Českomoravský štěrk a Českomoravský cement součástí silné mezinárodní skupiny HeidelbergCement.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3