INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Letošní zima patří prozatím k těm nejmírnějším za posledních několik desítek let. To nahrává nejen stavebním firmám ale také všem lidem, kteří uvažují například o rekonstrukci vratových systémů. Pořízení garážových vrat je aktuálně navíc velmi výhodné. Klimatické podmínky totiž nekomplikují samotnou montáž a výrobci nabízejí od ledna do konce února řadu slevových akcí. Velké slevy jsou však podle odborníků podezřelé, renomovaní výrobci totiž nemohou zlevnit o více než 40 %.

Exteriérové stavební práce v zimním období bývaly dříve tabu. Situace se ale v mnohém změnila a nové materiály i pracovní postupy umožňují provádět stavební činnosti i za mírného mrazu. Stavebníkům a zhotovitelům nahrává také klimatický trend posledních let, kdy převládají v tuzemsku mírné zimy. Obzvláště ta letošní umožňuje montáže a instalace prakticky v plném rozsahu. Kromě toho se zákazníci mohou těšit z výrazných zimních slev, které se dotýkají i vratových systémů a garážových vrat.

Zvýhodnění na celý sortiment není výjimkou

V zimě poskytují výrobci a distributoři širokou škálu akcí a cenových zvýhodnění. „Pro zimní sezonu máme nepřeberné množství zajímavých akčních pobídek na různé produkty. Ať už se jedná o garážová vrata, předokenní rolety a žaluzie nebo vchodové dveře,“ potvrzuje trend například Lubomír Valenta ze společnosti Lomax, která nabízí široký sortiment garážových vrat a stínicí techniky na českém trhu.

Sleva neznamená horší provedení

Výrobci většinou nabízejí jednotné slevy v řádech desítek procent. Pokud má zákazník štěstí nebo projeví obchodnické umění, může stáhnout regionální zastoupení o několik dalších procent. I v případě garážových vrat však platí, že velké slevy jsou příliš podezřelé. Renomovaní výrobci používají prověřené materiály a technologie, u nichž nelze nahodile poskytovat slevu 40 nebo 50 procent. „Tyto nabídky lze pokládat spíše za marketingový trik, který má na první pohled vzbudit zájem. Na druhý pohled ale zjistíte, že cena nezahrnuje například montáž, dopravu a další poplatky,“ upozorňuje Lubomír Valenta, specialista na garáže značky Lomax. „I v případě zimních nabídek proto doporučuji zákazníkům, aby se obraceli jen na značkové výrobce a distributory,“ dodává Valenta.

Akce trvají zpravidla do konce února

Pokud chtějí zákazníci ušetřit při pořízení garážových vrat, je nutné si s rozhodnutím pospíšit. Speciální cenové akce trvají zpravidla maximálně do konce února. Tento termín se týká objednávek a případně úhrady zálohových plateb, realizace mohou proběhnout až po ukončení zimních akcí.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3