INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pro české domácnosti je při výběru dodavatele energií naprosto rozhodující cena. Ta hraje 
hlavní roli u téměř dvou třetin Čechů. Naopak, spolehlivost nebo dostupnost poboček
dodavatele v rozhodování téměř nehraje roli. Vyplývá to z exkluzivního průzkumu společnosti
CENTROPOL ENERGY, jednoho z největších alternativních dodavatelů energií.
„Z průzkumu jasně vyplývá, že na cenu energií je česká populace velmi citlivá a že hraje klíčovou roli při rozhodování o tom,
kterého dodavatele si zákazník vybere. Svědčí to mimo jiné také o tom, že lepší cena u jiného dodavatele může být stále pro zákazníky důvodem k tomu, aby
přešli k tomu levnějšímu,“ komentoval výsledky průzkumu obchodní ředitel a člen představenstva CENTROPOL ENERGY
Lukáš Pokrupa.

 S velkým odstupem za cenou jako hlediskem pro rozhodování hrají  roli při výběru dodavatelů jeho reference To ovlivňuje necelou desetinu Čechů. Jen zhruba stejnou váhu Češi přikládají rozsahu nabízených služeb jednotlivých dodavatelů.

Na opačném konci se zastoupením pouze u necelých čtyř, respektive tří procent dotazovaných hraje roli spolehlivost a dostupnost. „To, že spolehlivost dodavatele hraje tak malou roli, je možné vysvětlit postupnou edukací zákazníků. Ti již dnes vědí, že přerušení dodávek je u jakéhokoliv dodavatele velmi málo pravděpodobné. Jistým překvapením je i malý důraz zákazníků kladený na dostupnost dodavatele. Dává to tušit, že zákazníci nemusí svého dodavatele vidět v kamenné pobočce na každém rohu. Stačí jim, že s ním komunikuje přes telefon nebo e-mail,“ doplňuje Lukáš Pokrupa.

Exkluzivní anonymní průzkum uskutečnila společnost CENTROPOL ENERGY na začátku letošního roku. Účastnilo se jej přes 200 respondentů. 

O společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s.

CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007 a je jedním z největších alternativních dodavatelů v České republice. Na trh se zemním plynem vstoupila společnost na začátku roku 2010. Zemní plyn a elektřinu dnes dodává více než 330 tis. zákazníků. Převážnou část odběratelů, zhruba 80 procent, tvoří domácnosti. Zbylých 20 procent tvoří města a obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Mezi významné zákazníky CENTROPOL ENERGY patří například ministerstvo vnitra, ministerstvo spravedlnosti, několik krajů a krajských měst. CENTROPOL ENERGY dodává energie také maloobchodnímu řetězci SIKO koupelny, maloobchodní síti ENAPO, pražské ZOO, Lesům ČR, řadě nemocnic a dalších firem.

CENTROPOL ENERGY, a.s. je jednou ze společností patřících do skupiny CENTROPOL, která působí v energetickém sektoru již od roku 2002. V roce 2013 se společnost poprvé dostala do žebříčku Czech TOP 100 a stala se jednou z pěti největších firem Ústeckého kraje. Tržby společnosti dosáhly v  roce 2012 podle auditovaných výsledků šest miliard korun, což je o 29 procent více než v roce 2011. Do skupiny CENTROPOL patří také první plnohodnotný virtuální mobilní operátor zaměřený na domácnosti, který spustil své služby v září 2013.

CENTROPOL ENERGY, a.s. na podporu a rozvoj sounáležitosti lidí s místem, kde žijí, založil dárcovský fond Energie pomáhá. Více na www.energie-pomaha.cz.

(tz)
 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3