INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

aaa auto webNákup a prodej produktů prostřednictvím webových stránek dnes představuje automatickou součást každodenně uskutečněných obchodů u velké části spotřebitelů. Prodej s využitím webové prezentace není pouze doménou běžného spotřebního zboží, ale tvoří základ také pro prodej automobilů.

Společnost AAA AUTO začala s rozvojem on-line obchodování už v roce 1998, kdy spustila první webovou prezentaci. O pouhé čtyři roky později se web www.aaaauto.cz stal nejnavštěvovanější automobilovou stránkou u nás.

Stránky www.aaaauto.cz jsou důležitým prodejním nástrojem automobilů v AAA AUTO. Čtyři pětiny zákazníků si takto předvyberou svůj automobil a výběr buď konzultují s operátory Kontaktního centra společnosti, nebo rovnou navštíví nejbližší pobočku největšího prodejce ojetin. „V dnešní době patří webová prezentace ke strategickým nástrojům každé společnosti a s příchodem chytrých telefonů jsme se zaměřili i na provázanost hlavního webu s mobilní verzí,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO, Karolína Topolová. On-line nabídka automobilů je zásadní pro prodej automobilů zahraničním zákazníkům mimo země, kde AAA AUTO aktuálně působí. Zvyšuje se i podíl zákazníků, kteří si automobil přes internet nejen vyberou, ale rovnou i koupí.

AAA AUTO v průběhu let spustilo webové prezentace pro všechny země, ve kterých působí. Spolu s expanzí roste návštěvnost nejvíce na polské verzi webu, letos o 48 %. Stránky AAA AUTO prošly v roce 2012 kompletním redesignem s důrazem na celkové zjednodušení on-line výběru vozidel
a vytváření nových nástrojů, které hledání vozů usnadňují. Úpravy webu vedoucí k vyššímu uživatelskému komfortu jsou prováděny prakticky každý týden. Výsledkem je rekordní návštěvnost, která v loňském roce překonala hranici 35 milionů.

V letošním roce výrazně roste především návštěvnost z mobilních zařízení. Moderní mobilní aplikace pro chytré telefony nabízí největší výběr vozidel ve střední Evropě a je určena jak pro operační systém iOS, tak pro Android. Uživatel si v přehledném rozhraní programu může vybírat ze všech více než osmi tisíc automobilů, které AAA AUTO nabízí na svých 21 pobočkách v České republice. Mobilní aplikace stejně jako web nabízí kromě průvodce i funkci Garáž, kam si zákazník může virtuálně „zaparkovat“ vybrané automobily a kdykoliv se k nim vrátit. Letos
ve srovnání se stejným obdobím vzrostl podíl výběru automobilu přes mobilní aplikaci o 13,6 %.

Země původu návštěvníků webů AAA AUTO

(meziroční srovnání prvního pololetí)

   

2016 (%)

2017 (%)

CZ

Desktop

77,8

64,2

Mobil

22,2

35,8

SK

Desktop

69,2

61,1

Mobil

30,8

38,9

HU

Desktop

74,3

63

Mobil

25,7

37

PL

Desktop

83,5

69,1

Mobil

16,5

30,9

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3