INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Auto Pal

Druhý největší dealer automobilů v ČR, skupina Auto Palace, eviduje po 6 měsících tohoto roku obrat ve výši přesahující 3,1 mld. korun. Při stejném tempu skupina překročí v roce 2017 obrat 6 mld. korun a dosáhne tak nejlepšího výsledku hospodaření ve své 26leté historii. Byznys společnosti Auto Palace v prvním pololetí kontinuálně rostl.

Skupina prodala celkově 5 834 nových a 1 548 ojetých vozů a s obratem přes 3,1 mld. Kč po prvních 6 měsících předpokládá, že v roce 2017 překoná své dosavadní výsledky od začátku působení na českém trhu od roku 1991.

Ze statistických dat společnosti vyplývá, že od roku 2014 se její obrat téměř zdvojnásobil. Jinak tomu nebylo ani v letech 2015 a 2016, kdy firma vykázala rovněž nárůst v prodejích i celkovém obratu. Skupina je v České republice stále dealerem číslo 1 značek Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi. Nejvyšší nárůsty vykázaly v prvním pololetí značky Ford (+14 %) a Volvo (+12 %). Ojetin prodal Auto Palace za první pololetí celkem 1 548, kdy zákazníci nejvíce kupovali vozy nižší střední třídy s benzinovým motorem.

„Naší dlouhodobou strategií je být dynamickou společností reagující pružně na změny na trhu a příležitostech, které se nám otevírají. Cena je pro Čechy stále faktorem č. 1, který berou v potaz při rozhodování, kde si svůj nový vůz zakoupí. Aktuální data naší společnosti nám ukazují, že náš byznys roste, zároveň zpětná vazba od našich klientů je velmi pozitivní. Po 2 letech od spuštění našeho youtube kanálu máme přes 500 000 zhlédnutí videí naší vlastní produkce, zároveň sledujících na facebookových stránkách nám přibývá,“ říká Niek Hertsenberg, generální ředitel, AutoBinck Car Distribution and Retail B.V.

***

O Auto Palace
Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2016 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější dealery na trhu. Za 26 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 128 543 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č. 1 vozů Mazda, Ford, Hyundai a Mitsubishi. Společnost zaměstnává kolem 500 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3