INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Uzavírá se Váš partner, vyhýbá se rozhovorům o financích, schovává doklady? Pokud si něčeho takového všimnete, může to znamenat problémy s dluhy. Vezměte věci do svých rukou a ukažte mu, že se může z dluhové smyčky dostat ven.

Je asi normální hovořit o problémech s blízkou osobou. Ukazuje se však, že pokud se problémy týkají financí, děláme to neradi. Zejména muži nemluví o nedostatku peněz, protože to pro ně znamená obrovské selhání. V případě zadlužení je pro muže typické skrývání problému. Z tohoto důvodu se muži často cítí osamělí a neschopní. Dodatečným břemenem je pocit odpovědnosti za rodinu. Snížení výdajů znamená snížení kvality života příbuzných, neschopnost uspokojit jejich všechny potřeby, což si otcové rodin často nechtějí připustit.

Proto pokud si myslíte, že Váš partner má finanční problémy, promluvte s ním a projevte pochopení, případně pomozte. Zeptejte se, jaké jsou důvody této situace, a zkuste společně vyvodit konstruktivní závěry do budoucna. Ubezpečte Vašeho partnera, že také pomůžete se snížením nákladů domácnosti. Zjistíte zároveň, jak velký je váš dluh a zda partner už obdržel nějaké písemnosti od společnosti, jež se zabývá vymáháním pohledávek. V případě, že vás už vymáhací firma kontaktovala, přečtěte si pozorně dopis. Zachovejte klid, protože je to úplně běžná situace, která se může stát každému. Zadlužení není konec světa a existují osvědčené způsoby, jak se s ním vypořádat. Zaprvé zavolejte okamžitě na číslo uvedené v dopisu. „Rychlý kontakt s inkasní agenturou je prvním a nejdůležitějším krokem k vyřešení vašich problémů. Nemusíte se obávat. Díky tomuto rozhovoru se seznámíte se situací a zjistíte, jaké máte možnosti splacení dluhu. Například KRUK International nabízí zadluženým osobám, aby si samy stanovily délku splácení dluhu. Stačí jen zavolat a projednat s vyjednavačem podmínky splátkové dohody," řekl Vítězslav Kus, obchodní a marketingový ředitel společnosti KRUK Interntional s.r.o. a dodává: „Uzavřením takové dohody přestáváte být dlužníkem a vracíte se mezi osoby, které jednoduše splácejí splátky. Pokud je splácíte včas, neobdržíte už výzvy k platbě, věc nebude předána soudu nebo soudnímu vykonavateli."

Jak je vidět, existuje východisko z každé situace. Promluvte si o příležitostech během rozhovoru s partnerem a pomozte mu překonat jeho obavy nebo stud a přesvědčte jej, aby začal se splácením dluhu.

Společnost KRUK International s.r.o. je členem skupiny KRUK, která je mezinárodní společnosti zabývající se správou pohledávek na východoevropských trzích. Její činnost se zaměřuje na vymáhání pohledávek jak finančních ústavů, tak i velkých korporačních zákazníků. Největším segmentem činnosti společnosti KRUK International (72% příjmů v roce 2010) je nákup a vymáhání portfolií spotřebitelských pohledávek po splatnosti (především bankovních pohledávek). KRUK tedy spravuje pohledávky bank, zprostředkovatelů úvěrů, pojišťovacích firem, leasingových společností, operátorů pevných linek a mobilních telefonů, provozovatelů kabelových televizí, dodavatelů digitálních platforem, dodavatelů komunálních služeb a firem ze sektoru FMCG (rychloobrátkové zboží). Druhým klíčovým segmentem činnosti jsou inkasní služby, v nichž se příjmy zakládají na provizích. V letech 2008 – 2011 skupina KRUK přijala zakázky na vymáhání v celkové nominální hodnotě téměř 154,8 miliard CZK.

Kromě KRUK International patří do skupiny KRUK také společnost KRUK S.A, která je jedničkou na polském a rumunském trhu, úvěrové řízení, kancelář RAVEN, která provozuje právní praxi ERIF Biuro Informacji Gospodarczej, které nabízí hospodářské informace pro účely úvěrů a detektivní kancelář, která poskytuje detektivní služby.

Skupinu KRUK založili v roce 1998 Piotr Krupka a Wojciech Kuźnicki. Na začátku byla hlavní činnost firmy orientována na polský trh, kde si firma rychle získala pozici lídra. Již od roku 2007 KRUK stále rozšiřuje oblasti své působnosti v regionu EMEA. Po zdařilém vstupu na rumunský trh v roce 2007, kde se firma okamžitě stala jedním z předních hráčů, zacílil KRUK na český a slovenský trh, kde vznikly v roce 2011 nové pobočky. Pro získání postavení dominantní přední mezinárodní firmy na východoevropských trzích je naplánována další obchodní expanze do Maďarska.

Dynamický vývoj skupina KRUKU v regionu je výsledkem inovační politiky orientované na smírné řešení, která se zaměřuje na dlužníky a předpokládá uzavírání dohod o splacení dluhu ve formě splátek s tisíci dlužníky. Hlavním cílem jedinečného přístupu KRUKU ju motivování dlužníků k zahájení jednání s KRUKEM o splacení jejich dluhů ve formě splátek, které si mohou dovolit.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3