INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
mBank a DIRECT Pojišťovna zahajují strategickou spolupráci. Zákazníci mBank si od začátku června 2012 mohou sjednat autopojištění nebo pojištění majetku od DIRECT Pojišťovny prostřednictvím internetu nebo přímo na obchodních místech banky. Zájemci, kteří si během kampaně „Neplaťte více, než musíte", uzavřou povinné ručení nebo havarijní pojištění, získají tří měsíce pojištění zdarma. Na pojištění majetku pak obdrží slevu ve výši 25 %.

„Díky spolupráci s DIRECT Pojišťovnou můžeme našim zákazníkům nabídnout špičkové služby z oblasti pojištění nemovitostí i automobilů za velmi výhodné ceny. Plníme tak slib, který jsme jim dali, pokračujeme v rozšiřování nabídky služeb," komentoval zahájení spolupráce Roman Truhlář, generální ředitel mBank. „Věříme, že zákazníci ocení nejen výhodnou cenu, ale především rychlost a pohodlí při sjednávání finančních i pojišťovacích produktů. V případě, že si zákazník sjednává například hypoteční úvěr, může si ve stejný okamžik a na stejném místě zřídit také pojištění své nemovitosti," dodal Roman Truhlář.

„mBank je i vzhledem k svému zaměření na přímé distribuční kanály naším přirozeným strategickým partnerem. Uzavřením smlouvy o spolupráci s mBank doplňujeme síť našich klíčových partnerů o další sektor. Po největším maloobchodním prodejním řetězci Tesco, největším prodejci ojetých vozů AAA Auto, jsme navázali spolupráci s předním prodejcem bankovních produktů po internetu mBank," řekl Ján Čarný, generální ředitel a předseda představenstva DIRECT Pojišťovny a dodává: „Spolupráce s partnery nám pomáhá doručit naši nabídku do oblastí, kde klienti pojištění nejčastěji řeší, jako například při sjednávání hypotečního úvěru. Při rozvoji spolupráce s partnery využíváme know - how naší mateřské společnosti RSA, bohaté zkušenosti s prodejem pojištění prostřednictvím internetu, ale také unikátní koncept segmentace a řízení rizik."

Spolupráce s DIRECT Pojišťovnou přináší zákazníkům mBank možnost uzavřít pojistnou smlouvu z pohodlí domova a během několika minut. Navíc získají zajímavé slevy jak u majetkového pojištění, tak i při sjednání autopojištění.

Pojištění vozu

Klienti, kteří si v mBank sjednají autopojištění od DIRECT Pojišťovny v jednom ze tří nabízených balíčků MINI, OPTI nebo MAXI, získají v rámci kampaně tři měsíce pojištění zdarma. K povinnému ručení navíc automaticky obdrží službu AutoHELP, která výrazně zjednodušuje proces likvidace pojistné události.

Pojištění majetku

V rámci pojištění majetku si mohou klienti mBank sjednat pojištění nemovitosti a domácnosti ve třech různých balíčcích – MINI, OPTI a MAXI. Ty kombinují různé varianty ochrany majetku proti živelním událostem, odcizení, vandalismu, vodovodním škodám či proti přepětí a zkratu. Na pojištění majetku obdrží díky dohodě obou partnerů v rámci kampaně „Neplaťte více, než musíte" slevu ve výši 25 % z ceny pojištění.

***

DIRECT Pojišťovna vstoupila na český trh 21. května 2007 s přímým prodejem autopojištění. Nejdříve nabízela povinné ručení, které v srpnu 2007 doplnila o havarijní pojištění. V dubnu 2009 rozšířila portfolio svých produktů o pojištění majetku a odpovědnosti občanů a od podzimu 2010 nabízí klientům také cestovní pojištění. V červnu 2011 získala DIRECT Pojišťovna ocenění Pojišťovací inovátor v soutěži Hospodářských novin, a to za svoji revoluční službu AutoHELP, kterou představila klientům v září 2010. V říjnu 2011 zvítězila DIRECT Pojišťovna se svými webovými stránkami v soutěži WebTop100, v kategorii Finance, a potvrdila tak přední postavení na internetovém trhu s pojištěním. Vlastníkem DIRECT Pojišťovny, a.s. se v červnu 2009 stala britská pojišťovací skupina RSA Insurance Group Plc.

Společnost RSA, jež na trhu působí již bezmála 300 let, je jednou z vedoucích multinárodních pojišťovacích skupin obchodovatelných na burze. Má silné zastoupení ve Velké Británii, Skandinávii, Kanadě, Irsku, Asii a na Středním východě, v Latinské Americe a ve Střední a Východní Evropě, přičemž tak může působit ve více než 140 zemích. Pojišťovací skupina RSA je společnost se zhruba 23 000 zaměstnanci, která se zaměřuje na všeobecné pojištění. V roce 2011 jí upsaná pojištění dosahovala výše 8,1 miliardy liber.

mBank je retailovou divizí elektronického bankovnictví jedné z největších polských finančních institucí – BRE Bank SA. Ta se specializuje na poskytování bankovních služeb velkým podnikatelským subjektům a mezinárodním korporacím, ale též na segment malých a středních podniků. BRE Bank SA je členem skupiny Commerzbank, která je druhou největší bankou v Německu. Je zároveň jednou z vedoucích finančních institucí v Evropě. V polské BRE Bank vlastní více než 70% podíl.

mBank vstoupila na český trh v listopadu 2007. Od svého vstupu na český trh získala 400 000 klientů a v současné době je tak největší internetovou bankou v České republice.

Nabídka produktů a služeb zahrnuje osobní a spořící účty, platební karty, hypoteční úvěry, spotřebitelské půjčky a kreditní karty.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3