INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Kvarteto herců (Suchánek, Genzer, Sokol, Chmela), kteří svými improvizovanými skeči baví diváky populární TV show, se stalo aktéry nové kampaně s názvem Penzička. Vtipnými dialogy a s nadsázkou začínají dnes veřejnosti vysvětlovat nutnost mít vlastní spoření na penzi. Kampaň pro Penzijní fond České pojišťovny nese claim: „Penzička – Abyste ve stáří nemuseli improvizovat".

„Chceme lidem vtipnou formou vysvětlit, že na stáří je potřeba myslet předem. V nadsázce jsme poukázali na to, jak může člověk za pár let dopadnout, pokud si už dnes nebude spořit na důchod," vysvětlil Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijního fondu České pojišťovny.

Penzijní fond České pojišťovny vsadil na popularitu televizního pořadu Partička založeného na vtipných improvizačních vystoupeních. Angažoval jeho hlavní protagonisty a vznikl tak koncept, jehož stěžejní myšlenkou je právě motiv improvizace: „Penzička" – Abyste ve stáří nemuseli improvizovat. Čtveřice herců pro potřeby kampaně byla „postaršena" do důchodového věku. „Právě v této fiktivní TV show musejí naši zestárlí komici v budoucnosti stále hrát, aby si vydělali na svůj důchod. A my jsme je při tom natočili...," odhaluje Libor Pergl.

Kampaň, jak se na stará kolena vyhnout tomu, abyste nemuseli improvizovat s nízkým státním důchodem, je dílem agentury Havas Worldwide Prague. Režijně se kampaně ujal Jakub Kohák, vizuály nafotil Tomáš Třeštík.

„Záměrně jsme kampani dali mírně provokativní formu, protože se jedná o téma, které by nikoho nemělo nechat chladným a netečným. Zatímco dosud se debata o penzijní reformě vedla spíš v akademickém duchu, Penzička zpracovává téma v rovině konkrétních osobních příběhů," dodal Pavel Friš, kreativní ředitel Havas Worldwide Prague.

Hlavním komunikačním kanálem kampaně budou TV spoty nasazené na stanicích Novy, Primy a na TV Barrandov. Podpoří je venkovní reklama a tištěná inzerce. V prostředí internetu kampaň počítá s on-line bannery, v průběhu podzimu s mikrowebem penzicka.cz, s Facebookem a YouTube. Koncept podpoří i prodej, obchodníci získají letáky, plakáty a další propagační předměty. Spojovacím článkem celé kampaně je motiv houpacího křesílka a logo PENZIČKA.CZ

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3