INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V roce 2012 měli klienti DataLife z finančních produktů největší zájem o životní pojištění, počet uzavřených smluv vzrostl oproti předchozímu roku o 48 %. Vyplývá to z aktuálních statistik finančně poradenské společnosti, které hodnotí loňský rok. Poptávka podle nejnovějších údajů vzrostla rovněž v případě smluv o penzijním připojištění, stavebním spoření a u hypotečních úvěrů.

Podle aktuálních statistik společnosti DataLife byl v roce 2012 celkový počet uzavřených smluv o životním pojištění o bezmála polovinu vyšší než v roce 2011. Podíl životního pojištění činil 50,6 % z celkového počtu smluv uzavřených v loňském roce. Podle expertů jsou zájemci zejména osoby, jejichž stálý příjem financuje chod domácnosti. Zvýšení zájmu o životní pojištění souvisí i s rostoucím množstvím hypotečních úvěrů. Jsou to právě lidé s hypotékou, kteří si uvědomují nutnost chránit svou rodinu v případě nečekaných událostí.

„Poptávka klientů po uzavření životního pojištění se v loňském roce rapidně zvýšila. Nejprudší nárůst zájmu jsme registrovali zejména v říjnu a listopadu. Zájemci byli obvykle živitelé rodin, z nichž velká část splácí hypoteční úvěr. Tito lidé mají velkou zodpovědnost a snaží se proto své blízké tímto krokem zabezpečit pro případ úrazu či smrti," sdělil Jaroslav Slavíček, jednatel společnosti DataLife, která nabízí odborné poradenství v oblasti financí. „Nárůst zájmu o životní pojištění byl spjat také se sjednocením pojistných sazeb pro muže a ženy, ke kterému došlo v prosinci loňského roku. Důsledkem tohoto sjednocení bylo navýšení pojistné částky u žen. Pokud chtěla žena uzavřít životní pojištění s nižší sazbou, musela to učinit do prosince," dodal Slavíček.

Ze statistik společnosti DataLife mapujících loňský rok vyplynulo, že lidé měli o finanční produkty větší zájem než v roce 2011. Společnost loni zaznamenala například trojnásobné zvýšení počtu uzavřených hypotečních úvěrů. Nárůst počtu nových zájemců byl zaznamenán rovněž v případě penzijního připojištění. V loňském roce měli totiž lidé poslední možnost uzavřít toto připojištění za původních podmínek, od ledna 2013 již platí pravidla nové penzijní reformy. Zároveň ze statistik vyplynulo čtyřnásobné zvýšení počtu smluv o stavebním spoření.

„Dlouhotrvající ekonomická recese přinutila lidi k zamyšlení nad finanční stabilitou rodiny. I kvůli vyšší pravděpodobnosti ztráty zaměstnání se lidé začali zajímat o finanční produkty, které rodinu zajistí v nepříznivých životních situacích," uvedl Petr Temelkov, hlavní analytik společnosti DataLife. „Ekonomická recese má ale také za následek nízké úrokové sazby. Tento fakt zvedl mnoha lidem odvahu k pořízení vlastního bydlení. Měsíční náklady na splácení hypotéky totiž nejsou aktuálně o moc vyšší než ceny nájemního bydlení. Průzkumy zároveň potvrdily, že lidé spatřují velkou výhodu v zachované možnosti odpočtu finančních produktů z daní," doplnil Temelkov.

Finanční produkty společnosti DataLife

- Bankovní produkty:

- bankovní účet

- spořicí účet

- investování do podílových listů

- hypotéky a přeúvěrování hypoték

- stavební spoření

- Životní pojištění:

- investiční pojištění

- kapitálové pojištění

- rizikové pojištění

- Neživotní pojištění

- pojištění majetku

- povinné pojištění automobilu

- havarijní pojištění

- pojištění odpovědnosti za škody při výkonu povolání (tzv. pojistka na blbost)

- pojištění odpovědnosti za škody v občanském životě

- Penzijní připojištění / důchodové připojištění

O společnosti DataLife s.r.o.

Společnost DataLife od roku 2005 poskytuje na českém trhu profesionální poradenské služby v oblasti financí. V současné době patří mezi nejvýznamnější společnosti svého druhu v České republice. Jako nezávislý finanční makléř nabízí klientům odborné poradenství v rámci životního a neživotního pojištění, stavebního spoření, penzijního připojištění a hypoték.

Pečlivě vyškolení finanční poradci poskytují své služby jak právnickým, tak i fyzickým osobám. Klientům radí, jak nejlépe nakládat s finančními prostředky, jak zabezpečit rodinu, firmu i majetek. Poradci informují, jak si vytvářet finanční rezervy na důchod nebo jak optimálně využít všech výhod státem subvencovaných finančních produktů.

Společnost DataLife spolupracuje s více než dvaceti finančními institucemi působícími v České republice. Cílem společnosti je snížení poplatků a zvýšení výnosů svých klientů. Dalším z hlavních cílů společnosti je prostřednictvím školení, tréninků a praxe udržovat a nadále rozvíjet co nejkvalitnější tým finančních poradců. Více informací na www.datalife.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3