INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká mincovna, výrobce pamětních a oběžných mincí pro Českou národní banku, otevřela ve středu 19. června v Brně svoji novou reprezentativní prodejnu. Nachází se naproti Mahenovu divadlu v Rooseveltově ulici. Brňanům nabídne pamětní mince, medaile, ale i investiční zlato. Těšit se také mohou na jednu raritu, repliku brněnského tolaru, která vychází právě v těchto dnech a je věrnou kopií vzácné mince ze sbírek Moravského zemského muzea.

 

 

„Brno pro nás bylo jasnou volbou, podle prodejních statistik a ohlasů našich zákazníků se jedná o region se silnou poptávkou po zboží, které produkujeme,“ uvedl Jan Řechtáček, Business Development Manager České mincovny. Rozšiřování prodejní sítě je momentálně jednou z priorit mincovny. „Během uplynulého roku jsme investovali do rekonstrukce prodejny v Jablonci nad Nisou a otevření nové prodejny v Praze v pasáži České národní banky. Spolupráce s naším nejvýznamnějším zákazníkem se nám velmi osvědčila, a proto i brněnská prodejna vznikla v pronajatých prostorách pobočky ČNB,“ doplnil Řechtáček.

 

Koncept prodejen je vyveden v jednotném stylu. Jako dominantní prvek v nich najdete zlatý strom, který odkazuje na městský znak Jablonce nad Nisou, stejné je barevné schéma i tvary vitrín. „Chceme, aby naše prodejny byly pro zákazníka na první pohled jasně identifikovatelné, a to nejen vizuálním vzhledem, ale i kvalitou poskytovaného servisu,“ uzavřel Řechtáček. Pro první zákazníky přichystala Česká mincovna v prvních dnech provozu nové prodejny hned několik zajímavých akcí. Od 19. do 21. června například specialista mincovny vyrobí zákazníkovi medaili s vyrytým textem dle jeho přání přímo na místě. Tato technologie je jedinečná tím, že při ní nedochází k  úbytku drahého kovu, jedná se v podstatě o strojní obdobu ručního rytí.

 

Brněnský tolar jde do prodeje

 

Repliku vzácného brněnského tolaru Ferdinanda II. z roku 1621 razí Česká mincovna letos v červnu na základě předlohy poskytnuté Moravským zemským muzeem. Replika váží jednu unci stříbra a zakoupíte ji v nové brněnské prodejně za 1 450 Kč. V muzeu, konkrétně v Dietrichsteinském paláci, proběhne také v úterý 25. června od 17:00 její křest spojený s přednáškami numismatiků Dagmar Grossmannové a Jiřího Mitáčka. Akce je otevřená pro veřejnost.

 

Více informací naleznete na internetových stránkách www.ceskamincovna.cz.

 

***

 

Česká mincovna sídlící v Jablonci nad Nisou svým vznikem navázala na dlouholetou tradici ražby mincí na území Čech, Moravy a Slezska. České mince vyrábí od roku 1993, od závěru roku 1994 vyrazila všechny dosavadní stříbrné a zlaté mince a od roku 1996 i všechny oběžné mince České republiky vydávané Českou národní bankou. Rozvíjí vlastní výrobu mincí a medailí, zabývá se také distribucí zlatých investičních slitků. V říjnu 2012 zprovoznila svůj vlastní investiční portál ČM AURUM.

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3