INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

ge-money-bank-modra-na-bilem
7. prosinec 2011

Děti na rozdíl od dospělých nenechávají nákupy vánočních dárků na poslední chvíli, ukázal průzkum* GE Money Bank mezi žáky zapojenými v projektu Rozumíme penězům. Čtyři z 10 dětí letos za dárky utratí od 500 do 1000 korun, téměř čtvrtina pak ještě více. Za dárky platí nejčastěji hotově. Podle průzkumu se žáci chovají k penězům zodpovědně, dvě třetiny by se kvůli koupi vánočních dárků nezadlužily.

CSOB_logo
7. prosinec 2011

ČSOB od začátku prosince začíná nabízet unikátní řešení pro podnikatele v podobě nové ČSOB Vkladové karty. Karta je určena pro firmy, které chtějí své zaměstnance oprávnit pouze k vkladům (nikoli už výběrům nebo nahlížení na účet). Díky této kartě jim umožníme využívat pro odvody tržeb sítě našich vkladových bankomatů. Klient tak získá větší pohodlí a také finanční výhodu, neboť vklad prostřednictvím tohoto bankomatu je zdarma.

UNIQA__negativ_cmyk
7. prosinec 2011

UNIQA pojišťovna je pojišťovacím partnerem právě zahajované výstavy v ostravském Domě umění nazvané Černá slunce / Odvrácená strana modernity 1927-1945. Pojištění expozice okolo dvou set děl od čtyřiceti umělců této epochy bylo sjednáno formou „z hřebíku na hřebík", což znamená, že zahrnuje jednak pojištění cesty exponátů na výstavu a po skončení zpět k vlastníkům, a jednak jejich pojištění po celou dobu výstavy v Galerii výtvarného umění v Ostravě. Celková pojistná hodnota činí bezmála tři sta milionů korun.

Era_logo_final
7. prosinec 2011

Era zavádí na svých Finančních centrech samoobslužnou zónu - tzv. Era Point. Jde o speciální místo s připojením na internet, které bude sloužit klientům i neklientům k vyřízení jejich potřeb v elektronickém bankovnictví nebo například k získání informací o produktech. Era Point bude umístěn na 58 z celkových 62 Finančních center, u nově budovaných bude již samozřejmostí.

Direct_pojistovna_logo
5. prosinec 2011

Klíče schované v květináči nebo pod rohožkou, otevřená okna a také Facebook a Twitter, to jsou nejčastější chyby, které bytařům usnadňují práci. Vyplývá to z výsledků průzkumu pojišťovny MORE THAN, sesterské společnosti DIRECT Pojišťovny, jenž proběhl ve Velké Británii mezi bývalými zloději.

Era_logo_final
5. prosinec 2011

Nadace rozvoje občanské společnosti zahájila ve spolupráci s Poštovní spořitelnou další etapu Programu „3P". V programu nadace poskytuje návratné nadační příspěvky neziskovým organizacím, které teprve čekají na přislíbené prostředky z veřejných zdrojů, ale současně je již potřebují na realizaci svých projektů.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3