INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

O změnu dodavatele energií se stále více zajímají i mladší lidé. Podíl zákazníků pod 55 let věku, kteří přešli k
alternativním dodavatelům energií, se na konci loňského roku pohyboval na úrovni jedné třetiny. V prvních třech měsících letošního roku se navíc tento podíl ještě zvýšil o další tři procenta. Vyplývá to ze statistik společnosti CENTROPOL ENERGY, největšího alternativního dodavatele elektřiny a významného
dodavatele zemního plynu.

"Zatímco se obecně vžila představa, že k alternativním dodavatelům přecházejí především starší lidé, v praxi to tak úplně není. Zákazníci mladší 55 let, kteří přešli k alternativním dodavatelům, tvoří zhruba třetinu a jejich podíl stále roste," uvedl obchodní ředitel a člen představenstva CENTROPOL ENERGY Lukáš Pokrupa.

Trend, kdy k alternativním dodavatelům přechází stále více mladších zákazníků, má podle marketingového manažera CENTROPOL ENERGY Borise Rajdla jasnou příčinu. "Především se oslovování zákazníků stále více přesouvá z "door to door" prodeje ke klasickým komunikačním a marketingovým nástrojům, jako je internet a televize. Ty pak více ovlivňují i mladší zákazníky," řekl Boris Rajdl. Jako příklad uvedl projekt www.sbirejjabka.cz, který je přímo zaměřený na mladší generaci.

Podle Lukáše Pokrupy bude podíl mladších zákazníků v řadách alternativních dodavatelů postupně stále růst. "Předpokládáme, že se podíl zákazníků mladších 55 let bude stále zvyšovat k hranici zhruba 40 či 50 procent," uvedl.

O společnosti CENTROPOL ENERGY

CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007, kde je v současné době největším alternativním dodavatelem v Česku. Na trh se zemním plynem vstoupila firma na začátku roku 2010. Elektřinu a zemní plyn dodává více než 350.000 zákazníků. Odběrateli jsou především domácnosti s podílem zhruba 80 procent. Zbylou část tvoří města a obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Mezi významné zákazníky CENTROPOL ENERGY patří například ministerstvo vnitra, ministerstvo životního prostředí, několik krajů a krajských měst. Firma také dodává energie obchodním řetězcům, jako je FIRO-tour, lékárny LOYD, síť drogerií TETA, obchodní domy Prior či obchody OKAY. CENTROPOL ENERGY se vůči dominantním dodavatelům vymezuje garancí nižší ceny pro zákazníky připojené k hladině nízkého napětí.

CENTROPOL ENERGY, a.s. je součástí holdingu, kde jednotlivé firmy působí na trhu s elektřinou již od roku 2002. Tržby firmy dosáhly v loňském roce podle předběžných neauditovaných výsledků 5,9 miliardy korun, což je o čtvrtinu více než v roce 2011.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3