INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Nová služba ČSOB Premium se těší velké oblibě ze strany klientů. Od jejího spuštění na začátku června ji využívá již více než 10 tisíc klientů, kteří nejvíce oceňují bohatou škálu pojištění v rámci balíčku služeb, osobního bankéře, benefity spojené s platebními kartami jako například výběry ze všech bankomatů po celé České republice i v zahraničí zdarma a exkluzivní možnosti investování.

„Těší nás velký zájem ze strany stávajících i zcela nových klientů, klienti ze schůzek odchází skutečně nadšeni a až 96 % z nich by nás doporučilo svým známým a přátelům. Díky této novince jsme získali mnoho nových investorů a také nových prvopojistitelů. Pečlivě klientům nasloucháme a přijímáme jejich podněty na další rozvoj,“ hodnotí zájem Michal Prokeš, lídr programu ČSOB Premium.

Nová služba ČSOB Premium je určena klientům, kteří disponují příjmem nad 50 tisíc korun měsíčně, nebo mají v rámci skupiny úspory minimálně 1,5 milionu korun, nebo hypotéku ve výši alespoň 3 milionů korun, přičemž stačí splnit jednu z uvedených podmínek. Exkluzivní nabídka ČSOB Premium obsahuje nad rámec standardu řadu zcela unikátních produktů, u těch obvyklých pak přináší mnoho materiálních benefitů navíc. Všechny produkty i služby ČSOB Premium mají jediný cíl, a to maximálně klientům zjednodušit a zpříjemnit život.

V rámci balíčku Premium získají klienti tzv. Premium konto s většinou běžných platebních operací zdarma, s devizovým účtem v jedné ze tří měn (EUR, USD, GBP) a také neomezené výběry z bankomatů v České republice i po celém světě zdarma z jakéhokoliv bankomatu, a to s nejprestižnější debetní kartou Visa Infinite. Součástí nabídky pro prémiové klienty jsou i exkluzivní investiční produkty a pojištění, přičemž je možno výběru mezi pojištěním internetových rizik, odpovědnosti či právní ochrany.

Z hlediska samotné obsluhy nabízíme klientům prvotřídní péči. Klient může využívat služeb Premium bankéře na pobočce či bankéře vzdáleně na telefonu. Vzdáleného bankéře využívá již několik stovek klientů služby ČSOB Premium a zájem dále roste. Prémiovými bankéři jsou pečlivě vybraní odborníci s dlouholetými zkušenostmi.

Klient v ČSOB Premium může také využít služeb osobního asistenta. „Osobní asistent již pomohl stovkám klientům – od zabezpečení i těžko dostupných vstupenek až například po zajištění fotografie Cristiana Ronalda s vlastnoručním podpisem či pomoci při autonehodě rodičů klienta v zahraničí,“ upřesňuje Michal Prokeš. Klienti využívají asistenta i v souvislosti s plánováním dovolených a výletů, a to jak u nás, tak v zahraničí.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3