INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Sunku neprodavame AutoPointSpolečnost Auto Palace, majitel autobazarů AutoPoint, startuje v těchto dnech ojedinělou kampaň na ojeté vozy ve svém portfoliu. Sloganem “U nás šunku nekoupíte“ cílí na potenciální zákazníky, kteří, byť poptávají vůz v autobazaru, chtějí kvalitu a garanci kvality a dobré ceny.

Přední dealer automobilů v ČR, Auto Palace, v rámci své marketingové strategie sází na začátku čtvrtého kvartálu na ojetiny ve svém portfoliu. U tisícovky výhradně tuzemských vozů skladem garantuje prokazatelný původ, nízký počet najetých kilometrů i dobrý technický stav zdokladovaný pravidelnými prohlídkami v autorizovaném servisu. Kampaní “U nás šunku nekoupíte“ chce poukázat na svou absolutní serióznost, kterou garantuje pečlivým výběrem vozů v nabídce.

Jen za loňský rok prodal AutoPoint 2 070 vozů, což ho řadí mezi jednoho z nejvýznamnějších prodejců ojetých automobilů v ČR. Společnost v tuto chvíli vyhledávají zejména zákazníci, kteří při koupi upřednostňují vozy spíše zánovní, s maximálním stářím do 5 let a 100 000 ujetých kilometrů. Zejména v těchto parametrech nabídkaAutoPointu převyšuje konkurenci, u které, dle statistiky SDA, činí průměrné stáří 7 let a počet najetých kilometrů dosahuje 140 000. Tento fakt potvrzuje také další dostupný údaj, kdy u konkurence průměrná pořizovací cena ojetého vozu činí cca 205 000 Kč, kdežto v autobazarech společnosti Auto Palace dosahuje částky zhruba o 40 000 Kč vyšší.

„Prodej ojetých vozů jsme začlenili do portfolia našich služeb v roce 2001. V současnosti nabízíme na tisíc ojetin denně na zhruba 6 000 m2 v pražských Butovicích, na Spořilově, v Průhonicích, dále pak v Brně a také ve slovenské Bratislavě“, říká Stanislav Perkner, marketingový ředitel Auto Palace pro ČR a SR. „Kampaní chceme poukázat zejména na to, že v naší společnosti zákazníci nenaleznou ojetinu, která by nebyla důsledně prověřena. U nás šunku zkrátka nekoupíte, protože prodáváme vozy zpravidla po jednom předchozím majiteli a s jasně prokazatelným původem a servisní historií,“ dodává Stanislav Perkner.

AutoPoint v rámci kampaně nabídne návštěvníkům webových stránek na uvodní straně každý týden 4 vozy za mimořádnou akční cenu. Nejnovější vozy naskladněné v průběhu dne budou vždy k vidění rovněž na kampaňové stránce www.autopoint.cz/akce.

Kampaň na ojeté vozy v portfoliu AutoPoint poběží v průběhu října a listopadu v on-line médiích, na billboardech,  v předních českých rádiích, ve vlastních kanálech Auto Palace a v místech prodeje. Upoutávky zákazníci naleznou také přímo v dealerstvích Auto Palace.

***

 

Auto Palace Group

Skupina Auto Palace je součástí holandské skupiny AutoBinck založeného v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. V současnosti působí v 7 zemích Evropy včetně Holandska, České republiky, Slovenska, Belgie, Maďarska, Rumunska a na Slovinsku. V roce 2014 dosáhla skupina AutoBinck obratu 924 mil. EUR. Holding společnosti AutoBinck je rozdělena do 4 divizí: 1) Distribuce aut a prodej, 2) Finanční operace (Business Lease), 3) Prodej náhradních dílů, 4) Reality & Služby. Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu.

V České republice Auto Palace nabízí zákazníkům ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně prodej automobilů celkem devíti značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (Auto Point), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3