INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Auto Palace_ButoviceHyundai Motor Czech s.r.o. udělil na konci loňského roku prestižní ocenění Partner roku 2015 společnosti Auto Palace Butovice v kategorii Prodej velkoodběratelům. Butovický prodejce se tak vloni stal prodejcem č.1 automobilů této značky z jedné pobočky v ČR, ale zároveň se stal i významným partnerem Hyundai v oblasti fleetového prodeje.

Dealerská síť Auto Palace je v současnosti prodejcem číslo jedna významných automobilových značek, jakými jsou například Ford, Mazda nebo Mitsubishi. Prvenství v prodejích v ČR také dosáhl u značky Hyundai, a to z jediné prodejny v pražských Butovicích. Zde se navíc prodejnímu týmu podařilo ke konci loňského roku získat zvláštní ocenění Partner roku, a to za prodej velkoodběratelům.

Zvláštní ocenění společnosti Hyudai Motor Czech s.r.o. dokazuje, že Auto Palace v rámci své strategie zaměřené mimo jiné i na oblast fleetového prodeje, odvedla obrovský kus práce a dosahuje tak i adekvátních výsledků.

Spokojenost se službami a servisem dealerské skupiny Auto Palace vyjadřují v posledních měsících i její zákazníci, a to prostřednictvím testimonialů. Postřehy, připomínky, poděkování, různá vyjádření spokojenosti či jiné zpětné vazby na kvalitu služeb a servisu všech, kteří udělí souhlas se zveřejněním, tak firma vyvěšuje pravidelně na svých stránkách. Proces se nyní ještě zjednodušil tím, že od ledna mohou zákazníci své připomínky vkládat rovnou na webové stránky Auto Palace.

„Zpětná vazba v podobě udělení prestižního ocenění od společnosti Hyundai je pro nás velkou ctí a zároveň závazkem do budoucna. Jde o ocenění, které je z našeho pohledu důkazem dobře odvedené práce celého týmu Auto Palace Butovice, ale zároveň i společnosti Hyudai jako takové,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace Group. „Hyundai má ve svém portfoliu modely vozů, které jsou svým designem, jízdními vlastnostmi, i celkově technologicky tak zajímavé, že si je naši velkoobchodní partneři čím dál tím více vybírají do svých vozových parků. Navíc agresivní cenová politika nastavená Auto Palace a Hyundai poskytuje našim partnerům ty nejoptimálnější podmínky,“ dodává Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace Group.

Auto Palace Butovice vloni prodal celkový počet 1 395 vozů. V současnosti nabízí na 100 nových automobilů Hyundai a 250 ojetin. Navíc si zde zákazníci mohou k okamžité testovací jízdě vybrat z 15 předváděcích vozů Hyundai napříč celou modelovou řadou.

V České republice Auto Palace nabízí zákazníkům ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně prodej automobilů celkem devíti značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice. 

(tz) 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3