INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

AutAutobazar AutoPoint, součást skupiny Auto Palace, zaregistroval v posledních týdnech vyšší poptávku zákazníků po vozidlech kategorie SUV a MPV a možnostech odkupu jejich vozidla na protiúčet. Nárůst v poptávce jen za poslední 3 týdny eviduje AutoPoint o celých 35 %.

Poptávající v souvislosti se zájmem o vozy této kategorie řeší zároveň i možnost výkupu stávajícího vozidla na protiúčet. Zajímavé je, že nárůst v prodejích společnost eviduje hlavně u párů s dětmi (25 %), zbylých 10 % poptávajících tvoří ve většině muži živnostníci.

V souvislosti s prodejem ojetin ze segmentu SUV nebo MPV společnost AutoPoint zároveň dlouhodobě registruje zvyšující se požavky na výbavu. Top poptávanou výbavou jsou v posledních 12 měsících xenovová světla, vyhřívaná sedadla, digitální klimatizace, navigace a automatická převodovka.

Společnost AutoPoint patří na českém trhu mezi autobazary s nejširší nabídkou vozů. V nabídce má v tuto chvíli téměř 1 500 ojetin – od vozů nižší, střední i vyšší třídy, přes off-roady, užitková vozidla nebo minibusy. Společnost zároveň umožňuje nákup vozů na protiúčet, kdy je svým zákazníkům v případě bezproblémového prodeje vozu schopna peníze vyplatit v hotovosti do 1 hodiny od uskutečnění prodeje.

„Poptávka po vozech kategorie SUV a MPV s největší pravděpodobností souvisí s faktem, že nám před téměř měsícem začal nový školní rok. Dokládají to statistiky Auto Palace, kdy do našeho autobazaru chodí stále více zákazníků požadujících vozidlo s dostatečně velkým interiérem a zavazadlovým prostorem. Požadavek většího automobilu je také často spojen s potřebou děti přepravovat na nejrůznější zájmové kroužky nebo za sportem. Náš proškolený tým zaměstnanců AutoPoint je připraven každému poptávajícímu pomoci při výběru, tak aby vozidlo splňovalo veškeré požadavky, pro které je do domácnosti pořizováno,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3