INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

AutoPoint Praha SpořilovPřední prodejce ojetých vozů AutoPoint z dealerské skupiny Auto Palace spustil ojedinělý projekt – pronájem ojetin na operativní leasing. V nabídce dealera naleznou zákazníci prémiové vozy značek Audi a Mercedes, ovšem společnost plánuje rozšíření možnosti financování touto formou i na další značky.

Pronájem vozu na operativní leasing má v tuzemských podmínkách stále více příznivců. Společnost Auto Palace, do jejíž struktury spadá také síť autobazarů AutoPoint, proto přichází s pilotním projektem, kdy rozšiřuje možnost pronájmu vozů i na ojetiny.

AutoPoint prozatím nabídne operativní leasing na značky Audi A6 a Mercedes třídy E, a to ve stáří 1 roku. Financování formou operativního leasingu přinese zákazníkovi řadu výhod v porovnání s koupí nového vozu. Odpadne zejména starost se správou vozidla, pojištěním nebo jeho servisem. Už za 15 000 Kč měsíčně včetně DPH může zákazník jezdit o třídu vyšší kategorií vozu v porovnání s náklady na pořízení nového vozu. Operativní leasing lze v AutoPoint sjednat na dobu od 2 do 4 let prostřednictvím partnera ČSOB Leasing.

„Pronájmem ojetin dáváme našim zákazníkům možnost pořídit si vůz vyšší cenové kategorie, který by si při klasickém způsobu financování nemohli dovolit,“ říká Niek Hertsenberg, generální ředitel, AutoBinck Car Distribution and Retail B.V. „Při financování vozu formou operativního leasingu odpadá povinnost skládat akontaci a ani schvalovací proces a požadavky na zákazníka nejsou tak striktní,“ dodává Niek Hertsenberg.

Výhody operativního leasingu společnosti AutoPoint

• nižší požadavky na zákazníka (výše měs. příjmu, hotovost na složení akontace)
• žádné riziko spojené s vlastnictvím vozu
• kompletní správa vozu
• pojištění vozu součástí nájemní ceny vozu
• flexibilita poskytovaných služeb
• nižší časová náročnost na správu a servis vozidla

Aktuální nabídka ojetých vozů na operativní leasing je k dispozici zde: www.autopoint.cz/operak

 Auto Palace 

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení firmy v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2016 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1,2 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel (m.j. skupina Auto Palace), 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.
Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi dva nejvýznamnější dealery na trhu. Za 26 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 128 543 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých dvou prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č. 1 vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi. Společnost zaměstnává kolem 500 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), specializované servisní a prodejní místo užitkových vozidel Ford (FordTransit Centrum), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3