INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

AAA AUTO 06Průměrná cena inzerovaných ojetých vozů za první tři čtvrtletí letošního roku činila 198 850 Kč, průměrný nájezd pak 155 027 km. Za 9 měsíců nabídla největší počet nabízených vozů Praha, a to 221 274, nejméně Karlovarský kraj, 17 788.

Průměrné stáří vozů na konci září bylo 9,6 roku. Vyplynulo to z kontinuálního sledování trhu nabízených ojetých automobilů, které provádí společnost AAA AUTO.

Zpátky na první místo v pomyslném žebříčku TOP 10 nejprodávanějších ojetin se v září dostala Škoda Octavia, která představuje nejoblíbenější vůz v celé ČR. Odsunula tak na druhou příčku svou menší „kolegyni“ Škodu Fabii, která se po dlouhé době na vrchol dostala v srpnu. Octavia se v září prodávala v průměru za 202 758 Kč, zatím co Fabia za 108 520 Kč. Ceny obou modelů se lišily v průběhu roku v rámci jednotlivých měsíců o téměř 7 tisíc.

Cena ojeté Škody Octavia se v průběhu prvních devíti měsíců lišila až o 6 838 Kč, přičemž nejlevněji jí měli možnost kupující pořídit v srpnu, naopak nejdráže vyšla zájemce v květnu. „Nejvíce vozů tohoto modelu, 10 401, bylo nabízeno v květnu, nejnižší nabídka Octávií, pouhých 4 587, byla zaznamenána v srpnu. V září, v rámci druhého vrcholu sezóny, se nabídka vrátila na hodnotu necelých deseti tisíc,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO International Karolína Topolová

Během prvních devíti měsíců mohli lidé vybírat z celkového počtu 820 tisíc inzerovaných vozů všech značek a modelů. „V loňském roce měli zájemci o koupi ojetých automobilů možnost vybírat z celkového počtu 1 090 000 nabízených vozů prostřednictvím autobazarů i soukromých inzerátů. Průměrná cena byla 192 354 Kč. Pokud se udrží tempo zadávaných inzerátů v letošním roce, předpokládáme dosažení minimálně stejného množství nabízených automobilů,“ odhaduje Karolína Topolová.

Oproti srpnu bylo v září k dispozici v autobazarech o 8 tisíc vozů více. Zákazníci mohli vybírat ze 78 tisíc ojetých automobilů s průměrnou cenou 198 723 Kč, což znamenalo pokles o zhruba dva a půl tisíce korun. „Průměrné stáří vozů zůstalo na hodnotě 9,6 roku. Mírný nárůst zaznamenal průměrný nájezd vozů, který činil 160 282 km. V pořadí vozů v žebříčku TOP 10 došlo jen k jedné, již zmíněné změně, kdy si první a druhé místo prohodily vozy Škoda Octavia a Škoda Fabia,“ uzavřela Karolína Topolová

Nejinzerovanější ojeté vozy na českém trhu v srpnu 2017

1. Škoda Fabia 6. Ford Focus
2. Škoda Octavia 7. BMW 3
3. Volkswagen Passat 8. Ford Mondeo
4. Volkswagen Golf 9. Volkswagen Touran
5. Škoda Superb 10. Audi A4

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3