INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Online banka ZUNO má novou digitální kampaň, v rámci které mohou její klienti ušetřit na půjčce až 21 000 Kč. Výhodné může být přesunout si závazky z jiné banky.

Retro banky nemají šanci  – i v tomto duchu se nese lednová kampaň, kterou online banka ZUNO spouští v České republice a na Slovensku. Novinkou, kterou banka v kampani přinese, je refinancování půjček mladších než 1 měsíc. Klienti si mohou znovu promyslet, kolik budou splácet své bance. Se správnou nabídkou mohou přesunout svůj úvěr do jiné banky a ušetřit tak nemalé částky.

Reklamní spoty (15 a 25 sekundové) budou moci diváci shlédnout na stanicích Nova, Nova Cinema a Fanda. Kampaň bude taktéž podpořena online bannery PPC a CRM v trvání od 13. ledna do 2. února. Ústředním prvkem kampaně je logotyp – STOP VYSOKÝM ÚROKŮM.

„V této kampani představujeme speciální podmínky pro refinancování. Až do začátku února mohou svou nevýhodnou půjčku s námi refinancovat všichni ti, kteří se ke konci roku nechali přemluvit na nevýhodnou půjčku v retro bankách,“ řekl Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky ZUNO. „Lidé už nemusí čekat tři měsíce, po které je standardně nutné půjčku splácet před tím, než ji mohou přenést do jiné banky. V ZUNO navíc nabízíme jen tři úrokové sazby, s kterými klient vždy ví, jakou nabídku dostane.“

Zjistit svou úrokovou sazbu je přitom jednoduché – stačí se podívat na webovou stránku online banky.

Úroková sazba v ZUNO začíná na 6,9 %. Za refinancování navíc klienti neplatí žádné skryté poplatky. Pokud jejich banka požaduje poplatek za předčasné splacení úvěru, ZUNO klientům půjčí peníze na vyrovnání této dlužné částky.

Kampaň připravila Zaraguza Digital, reklamní agentura, která se ZUNO spolupracuje od května minulého roku. Nákup mediálního prostoru zabezpečila ZenithOptimedia. Tato kampaň je poslední retro kampaní ZUNO. Od 1. února totiž banka připravuje další novinky a úplně novou kampaň.

Více informací o této nabídce naleznete na stránkách: http://www.zuno.cz/landing/vyhodne-refinancovani/ 

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3