INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Češi nacházejí cestu do Equa bank. Vypovídají o tom výsledky banky z loňského roku. Vklady a úvěry klientů stouply o víc než dvojnásobek, hospodářský výsledek se zlepšil.



- Počet klientů se ve srovnání s koncem roku 2012 zvýšil o 144 % na 74.000 (k 06/02/14 80.000 klientů), dvě třetiny z nich přitom využívají Equa bank aktivně pro každodenní bankovnictví;

- Bilanční suma se v meziročním srovnání zdvojnásobila a činila 18,2 mld. korun;

- Vklady klientů celkem se zvýšily meziročně o 115 % na 16,1 mld. korun;

- Úvěry klientům vzrostly meziročně o 125 % na 12,6 mld. korun;ztoho:

ocelkový objem poskytnutých hypotečních úvěrů činil 5 mld. korun, což představuje meziroční nárůst o 145 %,

oportfolio úvěrů živnostníkům, malým a středním firmám vzrostlo meziročně o 90 % na 5,3 miliardy korun.

- Provozní zisk se zvýšil meziročně 4,6 krát na 291 milionů korun;

- Čistý zisk/ztráta po zdanění se snížila o 11% na – 395 milionů korun;

- Podíl Equa bank na trhu spotřebitelského financování činil v roce 2013 2,1 %;

- Podíl Equa bank hypotečním trhu činil 2,5 %;

- Podíl úvěrů ke vkladům byl vyvážený, a to 80 %, což odpovídá průměru českého bankovního trhu;

- Equa bank získala tři ocenění v soutěži Zlatá koruna 2013: 1. místo za refinancování úvěrů – RePůjčku, 3. místo za běžný účet od Equa bank a 3. místo za hypotéku Equa bank.

- Běžný účet od Equa bank byl vyhodnocen jako nejvýhodnější a nejlevnější na trhu hned ve dvou nezávislých srovnáních (analýzy FEE MONITOR společnosti Mind Bridge a servery poplatkozrout.cz a finparada.cz ).

„Dosažený provozní zisk je více než čtyřnásobný, zatímco naše správní náklady vzrostly pouze v řádu jednotek procent. Pokud budeme letos alespoň tak obchodně úspěšní jako v roce 2013, je jen otázkou času, kdy dosáhneme takové velikosti, abychom plně pokryli správní náklady a byli ziskoví.Když letos poskytneme znovu alespoň 9 miliard nových úvěrů, budeme velmi spokojení. Naše nová kampaň „Vracíme poplatky“ se u veřejnosti setkává s velkým ohlasem a již první týdny letošního roku ukazují, že jsme rok 2014 začali úspěšně,“ komentoval výsledky hospodaření Petr Řehák, generální ředitel a předseda představenstva Equa bank.

(předběžné neauditované hospodářské výsledky Equa bank k 31/12/13)

(v tis. Kč)

K 31/12/13

K 31/12/12

Změna (%) Meziročně

Aktiva celkem

18 163 103

9 003 832

+ 101,7 %

Úvěry klientům

12 595 823

5 610 322

+124,5 %

Vklady klientů

16 101 082

7 492 366

+ 114,9 %

Vlastní kapitál

1 302 404

1 649 396

+ 26,6 %

Provozní zisk

290 795

63 182

+ 360,2 %

Čistý zisk/ztráta

-395 135

-445 773

-11,4 %

Markéta Dvořáčková

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3