INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (ČPP) získala v šestém ročníku soutěže „Nejlepší pojišťovna 2014“ vyhlašované deníkem Hospodářských novin dvě významná ocenění. V hlavní kategorii „Nejlepší životní pojišťovna“ ČPP obsadila stříbrnou příčku a v kategorii „Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna 2014“ získala bronz.

„Vážíme si ocenění v této prestižní soutěži, která objektivně hodnotí pojišťovny jak z hlediska produktové nabídky a poskytovaných služeb, tak podle ekonomických kritérií. Ocenění se nám podařilo získat poprvé a těší nás o to více, že jsme uspěli v konkurenci velkých hráčů domácího pojistného trhu. Ocenění je pro nás zároveň i velkým závazkem do budoucna, abychom pokračovali ve svém úsilí a pracovali na dalším zlepšování,“ komentoval úspěch ČPP její generální ředitel, Jaroslav Besperát.

V rámci výzkumu bylo hodnoceno celkem 17 životních pojišťoven. Posuzovány byly na základě mnoha kritérií, a to jak z pohledu klienta, tak z pohledu akcionáře. Analytici hodnotili například cenové parametry, šíři produktové nabídky a služeb, dostupnost, komunikaci, celkový přístup ke klientovi i hospodářské výsledky, které dokládají finanční stabilitu společnosti.

Slavnostní vyhlášení výsledků proběhlo dnes v prostorách České národní banky. Vyhlašovatelem výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014 jsou Hospodářské noviny. Zpracovatelem výzkumu je agentura Datank. Projekt je vyhlašován pod záštitou viceguvernéra České Národní banky pana Vladimíra Tomšíka.

Trh životního pojištění je vysoce konkurenční, což představuje i velké nároky na pravidelnou inovaci produktové nabídky a zkvalitňování služeb. ČPP pravidelně rozšiřuje a inovuje své produkty tak, aby co nejvíce odpovídaly přáním a požadavkům klientů. Aktuálně ČPP nabízí inovované dětské investiční životní pojištění ŠTÍSTKO a investiční životní pojištění EVOLUCE, které je určeno pro dospělé.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, 90 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 841 444 555.

ČPP je součástí pojišťovací skupiny Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group (VIG) je předním specialistou na pojištění v Rakousku a ve střední a východní Evropě. Kolem 50 společností ve 25 zemích tvoří koncern s dlouhou tradicí, silnými značkami a velkou blízkostí klientům. VIG staví na základech 190 let zkušeností v oblasti pojišťovnictví. S přibližně 23 000 pracovnicemi a pracovníky je koncern Vienna Insurance Group jasným lídrem na svých klíčových trzích. Toto skvělé postavení dovoluje naplno čerpat z dlouhodobého potenciálu růstu regionu se 180 miliony obyvatel. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group je podnikem s nejvyšším ratingem v rámci hlavního indexu Vídeňské burzy ATX; akcie jsou kótovány i na Burze cenných papírů Praha.

www.cpp.cz

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3