INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

MasterCard®, jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách, uvádí se společností CNC, vydavatelem deníku Blesk, novou předplacenou kartu pro český trh: BLESK peněženku. Předplacené karty již několik let úspěšně fungují v 19 zemích Evropy, v České republice se jedná o první komerční projekt s velkým potenciálem.

Předplacená karta není kartou debetní ani kreditní. Princip je podobný jako upředplacené SIM karty, kterou dobíjíte vámi zvoleným kreditem, a při použití tak disponujete pouze částkou, kterou si na kartu vložíte. Dobít hotovost je možné na terminálech Sazky, převodem z účtu nebo na internetu na stránkách www.bleskpenezenka.cz jakoukoliv platební kartou vydanou v ČR. Následné použití je snadné a hlavně naprosto bezpečné. Přes předplacenou kartu se nikdo nemůže dostat k vašim citlivým údajům, nemůžete překročit žádný limit aveškeré své výdaje máte pod plnou kontrolou.

Předplacené karty v Evropě

Nejde přitom o žádný nevyzkoušený experiment. Předplacené karty fungují už vdevatenácti evropských zemích a podle nezávislého průzkumu[1], zadaného společností MasterCard, by do roku 2020 měly útraty pomocí předplacených karet v Evropě dosáhnout až 112 mld. EUR, což představuje každoroční nárůst o13 %. Nejaktivnějšími uživateli jsou v současnosti Britové a Italové: ve Velké Británii by se podle průzkumu měly útraty předplacenými kartami v roce 2020 rovnat přibližně 24 mld. EUR, Itálie následuje s předpokládanými 22 mld. EUR. Třetím v Evropě v počtu transakcí předplacenými kartami by výhledově měl být francouzský trh. Co do celkového počtu vydaných karet trh v současnosti ovládá Rusko. V Polsku, kde se předplacené karty začaly vydávat v roce 2011, jejich počet již přesáhl jeden milion.

Potenciál předplacených karet v Čechách

Předběžný průzkum ukazuje, že zájem o předplacenou kartu by i u nás měla více než třetina oslovených[2]. „Úspěch předplacených karet v zahraničí ukazuje, žetento produkt má i v České republice své místo a vidíme v něm velký potenciál. Karta není vázaná kekonkrétnímu účtu v bance, je k dostání i mimo tradiční prostředí bank a má tedy všechny předpoklady oslovit široké spektrum klientů hledajících další možnosti, jak pohodlně a bezpečně zaplatit v obchodě ina internetu,“ zdůrazňuje Matouš Michněvič, ředitel pro produktová řešení MasterCard. Právě díky variabilitě užití, nevázanosti k bankovnímu účtu asnadnému pořízení i mimo bankovní domy je tento způsob placení tolik úspěšný v Itálii a západní Evropě obecně.

Předplacené karty jsou univerzální a mají široké využití. Lze jimi platit u všech obchodníků s platebním terminálem nebo v internetových obchodech s logem MasterCard v Česku i v zahraničí. Finanční částka v BLESK peněžence se může stát dárkem pro vaše nejbližší, může sloužit pro rodinné rozpočtování, jako další účet oddělený od toho bankovního, firmy mohou s její pomocí vyplácet zaměstnancům odměny či motivační benefity nebo tak hlídat firemní výdaje. BLESK peněženku asi nejvíc ocení rodiče, kteří mohou jejím prostřednictvím vyplácet dětem kapesné, naučit je hospodařit s penězi a zároveň mít jejich finanční transakce plně pod kontrolou.

A to není všechno – BLESK peněženka je skvělým řešením také pro cestovatele: obzvlášť víceměnové předplacené karty jsou ideálním společníkem na cesty – není nutno hledat bankomat ani s sebou nosit hotovost. V cestovním segmentu demonstruje nejvyšší penetraci předplacených karet britský trh.

Získání BLESK peněženky je velmi jednoduché. Zakoupíte ji v trafice, dobijete hotovostí a aktivujete svým mobilním telefonem. K aktivaci bleskové peněženky a následným autorizacím bezpečnostních plateb na internetu je potřeba české mobilní telefonní číslo.



[1] Zdroj: PSE Prepaid 2013

[2] Zdroj: Prepaid Card Potential 2014

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3