INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Celoroční výsledky ČLFA potvrzují ekonomické oživení, které se promítá i do zvyšujícího se zájmu Čechů o financování automobilů. V loňském roce se ŠkoFINu podařilo o více jak čtvrtinu překonat plány a uzavřít téměř 40 tisíc nových smluv na financování nových i ojetých vozů. Objem obchodů vzrostl meziročně o 15,8 % na téměř 11 miliard korun. V rámci TOP 20 členů ČLFA dosáhl ŠkoFIN v oblasti financování osobních a užitkových vozů, stejně jako v roce 2013, podílu téměř 24 %. Stále platí, že každé třetí auto koncernu Volkswagen bylo financováno prostřednictvím ŠkoFINu.

V oblasti financování se ŠkoFIN soustředí na dvě klíčové oblasti – poskytování úvěrů a operativní leasing. V obou případech se nám v loňském roce dařilo a v celkovém pořadí společností, poskytujících financování osobních a užitkových vozů, jsme si udrželi prvenství. Na špičce stojí ŠkoFIN i v případě objemu smluv operativního leasingu, který v loňském roce tvořil asi třetinu našich kontraktů a tržní podíl v rámci TOP 20 dosáhl jedné pětiny. Do budoucna vidíme v tomto směru další potenciál rozvoje, mimo jiné s ohledem na loni spuštěné značkové programy operativního leasingu pro soukromé osoby. Hlavní roli v našem portfoliu ovšem i nadále hraje poskytování úvěrů, které tvoří zhruba dvě třetiny obchodů. Dříve tolik populární finanční leasing je v současnosti naopak na ústupu a ŠkoFIN ho poskytuje již v pouhém 1 % případů.

 

Je důležité zdůraznit, že v dnešní době dochází k postupné transformaci trhu, kdy poskytování leasingu a úvěru již zdaleka není jediným produktem leasingových společností. Na významu kontinuálně nabývá orientace na služby zákazníkům poskytované nad rámec pouhého financování. Ve spolupráci s koncernovými značkami se v případě ŠkoFINu jedná např. o značkové pojištění či předplacený servis. Tento trend potvrzuje rovněž již zmíněný retailový operativní leasing, který staví na principu maximální eliminace starostí spojených s provozem vozidla a servisu poskytovaném finanční společností zákazníkovi.

Petr Abrahámek, ředitel obchodu a marketingu společnosti ŠkoFIN


Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3