INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia dosáhla v prvním pololetí 2016 výborného obchodního výsledku, konsolidovaný čistý zisk meziročně vzrostl o 11,9 % na 3,5 miliardy Kč.

 

·        Konsolidovaný čistý zisk meziročně vzrostl o 11,9 % na 3,5 miliardy Kč při porovnání s pololetními výsledky finanční skupiny UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia loňského roku.

·        Provozní výnosy meziročně vzrostly o 6,9 %.

·        Úvěry klientům se ve srovnání s 30. červnem 2015 zvýšily o 4,9 %.

·        Vklady klientů meziročně vzrostly o 11,8 %.

·        Celková aktiva meziročně vzrostla o 12,6 %.

·        UniCredit Bank uspěla se svou hypotékou i spotřebitelskou půjčkou v soutěži Zlatá koruna, v kategorii Novinka roku získala druhé místo za mobilní Smart Banking.

·        Společnosti UniCredit Leasing a UniCredit Factoring oslavily 25 let na českém trhu.

Konsolidovaný hospodářský výsledek UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia se po zdanění zvýšil
z 3 095 milionů Kč (k 30. 6. 2015) na 3 463 milionů Kč (k 30. 6. 2016).

Komentář Jiřího Kunerta, generálního ředitele a předsedy představenstva UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia:

„I přes zvýšené náklady do Rezolučního fondu a Fondu pojištění vkladů jsme dosáhli dvanáctiprocentního růstu konsolidovaného čistého zisku. K tomuto významnému nárůstu čistého zisku přispěly jak stabilně se zvyšující objemy retailových a korporátních úvěrů, tak i výnosy plynoucí z mezinárodní transakce – akvizice Visa Europe, kde naše banka měla majetkovou účast. Napříč všemi segmenty se nám daří úspěšně implementovat nastavenou strategii a vytváříme si silnou pozici pro další růst na obou trzích. UniCredit Bank se i nadále těší vysoké důvěře klientů v období, kdy jsou banky v celé Evropě pod tlakem rostoucích regulací, udržení výnosnosti či událostí jako Brexit.“

Finanční ukazatele UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia – 1. pololetí 2016

Konsolidovaná data

1H 2016

1H 2015

Změna

Výkaz zisku a ztrát (mil. Kč)

Čisté úrokové a obdobné výnosy

5 078

5 200

-2,3 %

Čisté výnosy z poplatků a provizí

1 919

1 956

-1,9 %

Správní náklady

4 151

3 646

+13,9 %

Náklady na úvěrové riziko

542

762

-28,9 %

Výsledek hospodaření před zdaněním

4 360

3 884

+12,3 %

Čistý zisk po zdanění

3 463

3 095

+11,9 %

Rozvaha (mil. Kč)

Bilanční suma – celková aktiva

632 779

561 766

+12,6 %

Pohledávky za klienty (úvěry klientům)

373 221

355 880

+4,9 %

Závazky vůči klientům (vklady klientů)

372 156

333 008

+11,8 %

Závazky z dluhových cenných papírů

63 299

67 811

-6,7 %

Základní kapitál

64 849

57 777

+12,2 %


Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3