INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

mBank -_refinancováníPřední internetová banka mBank 20. března spouští komunikační kampaň na refinancování půjček. Klientům jiných bank v rámci akce platné do konce dubna nabízí, že sníží jejich úrokovou sazbu nejméně o 2 procenta. Výsledná úroková sazba musí však být v rozpětí od 4,9 do 9,9 procenta ročně.

„Klienti jiných bank mají často pocit, že refinancování úvěru je zdlouhavé a komplikované. Jsou toho názoru, že výsledná úspora jim za to nestojí. Proto jsme vytáhli do boje se dvěma zásadními výhodami: znatelnou úsporou nejméně dvou procent a velmi jednoduchým procesem převedení půjčky,“ uvedl Vojtěch Klacek, produktový manažer mBank.

Při převedení půjčky k mBank klient nepotřebuje potvrzení o příjmu ani smlouvu k předchozí půjčce. Navíc má možnost kdykoliv nový úvěr v mBank předčasně splatit, a to bez sankcí. Za sjednání, vedení ani předčasné splacení půjčky mBank nepožaduje žádné poplatky. Klient si také může při převodu půjčky prodloužit její splatnost až na 84 měsíců nebo navýšit vypůjčenou částku až o 10 procent.

Refinancování je tahounem českého úvěrového trhu. Může za to nejspíše fakt, že si Češi půjčují velmi impulzivně. Nedávný výzkum mBank totiž ukázal, že rychlost vyřízení půjčky je pro klienty při výběru úvěru vedle ceny nejdůležitějším faktorem pro výběr. Proto si lidé v České republice často vezmou hned první nabídku a jejich výhodnost příliš nesrovnávají.

„Řada takto narychlo sjednaných úvěrů je pro klienty prostě nevýhodná, a proto se poměrně rychle přiklánějí k jejich refinancování. Naše nová nabídka refinancování nabízí průměrnou úsporu ve splacené částce přes 32 tisíc korun. Chceme tak klientům s drahými půjčkami nabídnout vstřícnější řešení jejich finančních potřeb,“ dodal Vojtěch Klacek.

O převod půjčky do mBank si klient může zažádat jednoduše v klidu a pohodlí domova přes internet. Nemusí trávit čas cestou na pobočku a stáním ve frontě. O jejím stavu má klient mBank vždy přehled v internetovém bankovnictví i mobilní aplikaci. mBank bude o benefitech své nové nabídky informovat v kampani, která poběží v televizi, na internetu, ale také na pobočkách.

O mBank

mBank je inovátorem v oblasti internetového a mobilního bankovnictví v České republice a díky tomu, že se pro ni rozhodlo již více než 600 000 klientů a její produkty se pravidelně umísťují na nejvyšších příčkách v hodnoceních klientů a výhodnosti pro klienty. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. V České republice působí mBank jako organizační složka mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3