INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Přední finančně-poradenská společnost Broker Consulting dosáhla v prvním čtvrtletí letošního roku 103 procentního meziročního růstu realitních obchodů na českém trhu. Hodnota sjednaných hypoték překonala hranici 2 miliard korun a narostla meziročně o více než 52 procent. Společnosti se vyplatil strategický vstup na trh realitních služeb.

„Rozšíření našich služeb o obchod s nemovitostmi se začíná stále výrazněji podepisovat na našich obchodních výsledcích. Byl to tedy před dvěma lety krok správným směrem,“ uvedl k výsledku Petr Hrubý, generální ředitel Broker Consulting. „Za růstem realitních obchodů stojí také naše rostoucí počet franšízových obchodních míst OK POINT ve strategické spolupráci s mBank. Po otevření Třince a Karlových Varů jich v současné době máme již 14,“ dodal Hrubý.

Velký nárůst objemu prodaných hypotečních úvěrů je dalším charakteristickým rysem prvního čtvrtletí ve společnosti Broker Consulting. Částečně reflektuje pokračující boom realitního trhu u nás. Hypoteční úvěry v růstu znatelně nebrzdí ani nová regulace České národní banky, která kupujícím předepisuje maximálně 90 procentní hypotéky. „Optimum vlastních zdrojů při pořizování nemovitosti vidí regulátor ještě výše než u současné hladiny 10 procent. Ovšem má to i jistá úskalí. Spotřebitelé si totiž nezřídka vlastní zdroje opatří formou dalších půjček, které mohou být rizikové. Klienti od nás poptávají co nejjistější řešení a ta dostávají,“ vysvětluje enormní zájem klientů Petr Hrubý.

Broker Consulting je jednou z nejdynamičtějších poradenských společností na českém i slovenském trhu. O své klienty se stará prostřednictvím své sítě poradců, vlastních klientských center a od roku 2015 ve spolupráci s mBank také prostřednictvím franšízových poboček OK POINT. Na podzim roku 2016 společnost spustila realitní služby také na Slovensku.

O společnosti Broker Consulting

Broker Consulting je jednou z největších poradenských společností na českém i slovenském trhu v oblasti financí a realit. Od roku 1998 získala na českém trhu důvěru více než 550 000 klientů. Poskytuje také služby přes 4 000 firmám. Služby společnosti Broker Consulting poskytuje přibližně 1500 finančních konzultantů ve více než 100 klientských centrech a kancelářích. Společnost přivedla na český trh řadu inovací. Jednalo se například o investice do otevřených podílových fondů se zamykáním zisků nebo unikátní produkty unikátního životního dopojištění, které umožňují pojistit smrt a invaliditu za zlomek obvyklých cen. Broker Consulting rovněž ve spolupráci s mBank vytváří síť franšízových poboček pod názvem OK POINT.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3