INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ROSSMANN prodejna V aüclavskeü naümeîstiüTržby drogerie ROSSMANN, která letos slaví 30 let působení na českém trhu, v roce 2023 dosáhly rekordních 6,5 miliardy korun. Meziročně se tak zvýšily téměř o pětinu. K příznivým výsledkům přispělo i pokračující rozšiřování prodejní sítě a zkvalitňování služeb pro zákazníky.

Výše investic v roce 2023 činila 230 miliónů korun a byla směřována hlavně do této oblasti. V tuto chvíli má ROSSMANN v České republice 177 prodejen, v roce 2023 bylo otevřeno 11 nových a 16 se dočkalo modernizace, včetně rozšíření. Výrazně si polepšili také zaměstnanci, jejichž mzdy byly navýšeny, například v prodejnách průměrně o 13 %.

Česká síť ROSSMANN je součástí mezinárodního koncernu, který loni v Německu, Španělsku, Polsku, Maďarsku, České republice, Turecku, Albánii, Kosovu a Dánsku utržil 13,9 miliardy eur a zvýšil obrat o více než 14 %. Hrubý obrat v České republice se zvedl o 18 % a dosáhl hodnoty 6,5 miliardy korun. Šlo o nejvyšší obrat za 30 let od jejího vstupu na český trh.

Rozšiřování prodejen, modernizace a růst sítě
Za posledních pět let otevřela drogerie ROSSMANN v Česku 53 nových prodejen a 91 stávajících zmodernizovala. V roce 2023 se drogerie ROSSMANN například nově stala součástí Václavského náměstí v Praze, v Brně na Masarykově ulici pak byla otevřena pobočka, která je největší prodejnou drogerie v celé České republice. Za účelem zefektivnění, zrychlení a zkvalitnění služeb pro zákazníky také dál pokračovalo zavádění samoobslužných pokladen. Z celkového počtu prodejen ROSSMANN na českém trhu jimi disponují již téměř dvě třetiny a letos budou tyto pokladny nainstalovány v celé prodejní síti. Koncem roku 2023 došlo k uzavření významného obchodního partnerství s online obchodem Rohlík.cz, který nově nabízí více než 400 produktů z portfolia privátních značek ROSSMANN. „Pro rok 2024 plánujeme rekordní investice do otevíraní nových poboček, modernizace a rozšiřování stávajících prodejen, přičemž investice do rozvoje sítě od roku 2019 přesáhnou miliardu korun a celkový počet prodejen by měl překonat 200. Nadále se nám daří navyšovat náš tržní podíl a řadíme se mezi jedničky v uvádění produktových novinek na drogistický trh,“ uvedl Vít Podešva, jednatel společnosti ROSSMANN.

Rozvoj digitální a marketingové strategie
Společnost ROSSMANN loni pokračovala také v digitalizaci, automatizaci či zjednodušování procesů. Mimo jiné zkrátila dobu přípravy objednávek na e-shopu na pouhých 60 minut od zadání po možnost vyzvednutí na pobočce. Rovněž zákazníkům umožnila si zboží nechat doručit domů nebo do vybraného výdejního místa Zásilkovny. V roce 2023 se drogerie ROSSMANN aktivně spojila s tématem jógy, a zaměřila se tak nejen na vnější, ale i vnitřní krásu, čímž ještě více podtrhla svůj slogan „A život je krásnější“. S jógovými videy se zákazníci pravidelně setkávají v aplikaci ROSSMANN Club. Spotřebitelé v roce 2023 velmi ocenili jednu z privátních značek, když pré­miové dětské kalhotky Babydream zvítězily ve Volbě spotřebitelů v kategorii dětských plenek. Za účelem dalšího zlepšování zákaznické zkušenosti bylo zavedeno také měření zpětné vazby pomoci nástroje Customer Love Score.

Péče o zaměstnance
ROSSMANN loni znovu dokázal, že kromě spokojenosti zákazníků klade dlouhodobě důraz také na péči o zaměstnance. „Za poslední dva roky jsme navýšili mzdy v prodejnách o více než čtvrtinu. Byly zavedeny benefity typu Cafeterie a také bezplatná asistenční linka, která je zaměřená na individuální pomoc při řešení osobních záležitostí našich zaměstnanců a jejich rodinných příslušníků. Zvyšování mezd plánujeme i pro letošní rok. Zaměstnanci jsou pro nás jasnou prioritou, neboť jsou to právě oni, kdo stojí za úspěchem naší společnosti,“ sdělil Karol Jakubek, jednatel společnosti ROSSMANN. Na podzim roku 2023 byl koncern ROSSMANN americkým časopisem Forbes opět jmenován jedním z nejlepších zaměstnavatelů na světě. Umístil se na 16. místě z celkových 700 společností v žebříčku. V Německu patří ke třem nejlepším vůbec.

Společenská odpovědnost a udržitelnost
Společnost loni pokračovala rovněž ve svých aktivitách na poli společenské odpovědnosti. Ve svém dlouhodobém charitativním projektu KDE SRDCE POMÁHÁ byla vybraným neziskovým organizacím na pomoc potřebným věnována částka 3,8 miliónu korun. Společnost ROSSMANN se zapojila již poosmé do celostátní Sbírky potravin a aktivně se věnovala také svému dlouhodobému projektu Vraťte stromům korunu, díky kterému bylo v mnoha městech a jejich okolí napříč celou Českou republikou vysazeno již více než 2700 vzrostlých stromů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3