INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

S nárůstem hrubého obratu o 6,8 procent na 2,08 miliardy korun (2012: 1,95 miliard korun) udržela společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. růstový kurz také v roce 2013. Prostřednictvím své obchodní sítě prodala zákazníkům v minulém roce okolo 3,49 milionů párů obuvi, což představuje nárůst o 210.000 párů či o 6 procent oproti předcházejícímu roku.

„Těší nás, že se společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. podařilo v roce 2013 ještě více upevnit její pozici v oblasti maloobchodu s obuví v České republice,“ komentuje hospodářské výsledky jednatel firmy Karel Madzia. Podnik, který je od roku 2011 lídrem na maloobchodním trhu s obuví v České republice, má v celé zemi 100 poboček (2012: 94) a zaměstnává 694 lidí (2012: 667).

V roce 2013 – deset let po otevření prvního obchodu v Česku – navýšil DEICHMANN počet svých tuzemských poboček na rovnou stovku. Letos plánuje otevření dalších sedmi prodejen. „Jsme přesvědčeni, že se investice do budování obchodů vyplatily,“ objasňuje Karel Madzia. „Dobrý obrat 

v kamenných prodejnách nás také utvrdil v názoru, že musíme co nejdříve rozšířit své služby.“
Od března 2014 tak mohou zákazníci podrobně zkoumat nabídku značky DEICHMANN také online. To znamená, že kromě obvyklé otevírací doby kamenných obchodů mají možnost vybírat z kompletní produktové palety pro dámy, pány i děti online z pohodlí svého domova, a to 24 h denně po sedm dní v týdnu. „Online nakupování přináší zákazníkovi například tu výhodu, že si může prostřednictvím internetového obchodu objednat obuv, která je v prodejně v požadované velikosti vyprodána,” říká Madzia. Kurýr pak doručí objednané zboží zdarma na uvedenou adresu. Pokud by obuv zákazníkovi nevyhovovala, může ji buď odeslat zpět, nebo bezplatně vrátit v obchodě.

Ocenění „Štika českého byznysu“

V říjnu 2013 obsadila společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. první místo v soutěži „Štika českého byznysu“ v kategoriích „Národní vítěz“ a „Vítěz Jihomoravského kraje“. Žebříček porovnává české podniky podle jejich hospodářských výsledků, ekonomické situace a rozvojového potenciálu.

 „Protože milujeme obuv“ – DEICHMANN-OBUV odstartoval sezonu s novou marketingovou kampaní

Společnost DEICHMANN SE startuje do sezony Jaro / Léto 2014 s novou marketingovou kampaní. Ústředním komunikačním bodem kampaně, v níž chce největší evropský maloobchodník s obuví ještě více vyzdvihnout své kompetence v oblasti módy, je samotná značka DEICHMANN. Kampaň proběhne také v České republice, stejně jako ve všech ostatních zemích, v nichž působí společnosti patřící ke skupině DEICHMANN. „Naše reklama byla vždycky zaměřená především na oslovování různých cílových skupin“, říká Radovan Fojt, vedoucí oddělení marketingu pro ČR a SR. „Právě nyní je nejvhodnější odstartovat zastřešující kampaň, která by upoutala pozornost na značku DEICHMANN a vycházela přímo z DNA této naší značky,“ doplňuje.

Marketingovou strategii komunikující střešní značku nasadí DEICHMANN v České republice v rámci kampaně 360 stupňů formou televizních spotů (25 vteřinových), tištěných letáků a prospektů. K vidění bude navíc široká online kampaň s novými akcemi a speciálními spoty, včetně kampaně na Facebooku a zároveň na prodejnách, kde hlavní složku vytvoří nové slogany a reklamní poutače ve výlohách.

Skupina DEICHMANN dále roste

DEICHMANN-OBUV s.r.o. Česká republika patří ke skupině DEICHMANN se sídlem v německém Essenu. Rodinná firma DEICHMANN je největším maloobchodníkem s obuví v Evropě. V roce 2013 oslavila své 100. narozeniny. Společnost DEICHMANN SE je zastoupena ve 22 evropských zemích a v USA. Celkový obrat skupiny činí 4,6 miliardy eur (netto 4,0 miliardy eur). 

(tz)

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3