INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Dneškem startují hypermarkety Globus zbrusu novou marketingovou kampaň, ve které budou zákazníkům předkládat konkrétní důkazy například o kvalitě vlastní pekařské a řeznické výroby. S kampaní se lidé budou dlouhodobě potkávat na několika různých úrovních komunikačních kanálů.

Globus se svou propagací dlouhodobě profiluje jako řetězec, ve kterém je svět ještě v pořádku a nová kampaň na komunikaci chce plynule navázat. Nástroji samotného oslovování zákazníků budou velice konkrétní důkazy. Budou jimi například fakta o patnácti pekárnách Globus, kde pekaři několikrát denně zadělávají na chléb z pravého pekařského kvásku, anebo to, že na pultech jsou vždy čerstvá masa a uzeniny díky vlastním řeznictví v hypermarketech.

Jiný retail

Důkazy Globusu mají za cíl uvést na pravou míru spotřebitelské vnímání ovlivněné zkreslenými kampaněmi řady jiných řetězců, které hovoří ve svých reklamách o čerstvém pečivu, které je vlastně jen rozpékané, či mase a masných výrobcích, jenž se svou čerstvostí honosí jen v letácích. „Velká část zákazníků je tak po letech zkreslených sdělení řady konkurentů již velmi skeptická a k všeobecným reklamním sdělením nepřihlíží. Naše kampaň je proto založená na řadě konkrétních a srozumitelných faktů o našich výrobcích a službách,“ říká Eva Dolejší, vedoucí marketingu hypermarketů Globus s tím, že propagace se bude týkat i vlastních restaurací a čerpacích stanic Globus.  

Důkaz na každém kroku

Kampaň důkazů Globus se objeví jak v externích médiích, jako jsou například BB, CLV nebo online, ale i přímo v obchodech. Kreativní návrhy pocházejí z dílny agentury Klan, o její on-line podobu se bude starat 2Fresh.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3