INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Brněnský Skypicker.com pokračuje v netradičním pojetí personalistiky cílené na mladé talenty. Po vstupu do brněnského centra inovativní spolupráce UNIFER zacílila společnost i na pražské vysoké školy a stala se partnerem kreativního workshopu o marketingu Creative Camp, který pořádají studenti a absolventi oboru Marketingové komunikace a PR z Karlovy univerzity.

„Podobné akce jako je Creative Camp nám umožňují oslovit mladou generaci, která má často neotřelý a inovativní přístup k práci. A to je přesně filozofie Skypickeru,” řekl na adresu workshopu Martin Janovčík, marketingový ředitel Skypickeru.

Jeho úkolem je nyní vytvořit zadání projektu, který budou studenti na workshopu řešit. Ti nejlepší z nich se pravděpodobně dočkají pozvánky do marketingového týmu Skypickeru. „Hledáme ty nejzajímavější mladé talenty. Těm nabídneme možnost pracovní stáže ve Skypickeru, kde se budou podílet přímo na rozvoji našich kampaní,” doplnila k akci, která se koná od 30. října do 1. listopadu na Sázavském ostrově, COO Skypickeru Dana Holušová.

Studenti zlínské Univerzity Tomáše Bati se pak mají možnost se Skypickerem blíže seznámit v rámci veletrhu pracovních příležitostí Business Days, který se koná 3. listopadu. „Chceme dát příležitost zlínským studentům se seznámit s naší firmou a ukázat jim, že i pro ně se u nás najde místo. Našim cílem je získat talentované mladé lidi s výbornou jazykovou vybaveností především do našeho zákaznického centra,” uvedla Holušová.

Personální strategie brněnského Skypickeru se vymyká tradičnímu pojetí náboru zaměstnanců. Cílí především na mladé talenty z řad vysokoškoláků a začínajících softwarových vývojářů, které hledá na konferencích a akcích týkajících se oblasti IT či marketingu. Tam vhodné kandidáty oslovují přímo osobnosti ze Skypickeru s jasným cílem - přesvědčit je ke spolupráci s jednou s nejrychleji rostoucích firem v regionu.

„Tento způsob náboru se nám skvěle osvědčil. Na trhu je nedostatek IT specialistů. Navíc je těžké je přesvědčit obyčejným inzerátem, aby šli pracovat zrovna k nám. Pokud se s nimi ale potkáme tváří v tvář, za pár minut mají jasno, že jejich budoucnost je ve Skypickeru,” chválí strategii náboru zakladatel společnosti Oliver Dlouhý.

Nejbližší akcí, kde budou lovci ze Skypickeru přesvědčovat zajímavé kandidáty z řad IT datových specialistů, bude budapešťská Crunch Conference, která se uskuteční koncem října. Mezi další patří například jedna z největších světových konferencí týkající se cestování ITB Berlín.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3