INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost RWE v ČR začala psát další kapitolu, s novou značkou a novým názvem. Ocitla se na startovní čáře, která navede její business, a zejména možnosti zákazníků brzy do zcela jiných, nadčasových dimenzí. Proměna značky a jiné logo se stanou odrazovým můstkem do světa energetické budoucnosti. S innogy se stane dosavadní tým odborníků lídrem moderní energetiky, který své klientele nabídne kromě spolehlivých dodávek energií v rostoucí míře inovativní produkty šité přímo na míru. Slovo má šéf obchodu RWE v ČR Tomáš Varcop:

 

Proč vlastně k takovému kroku došlo?

 

Jde o strategické rozhodnutí mateřské společnosti a je reakcí na vývoj okolo nás. Energetika stojí na pokraji nové éry. Hlavní trendy jako dekarbonizace, decentralizace a digitalizace zásadně mění energetické prostředí, a tudíž i samotné základy našeho podnikání. Díky technologickému pokroku vzniknou výrobky, o kterých dnes nemáme ještě ani tušení. Budeme svědky nových trhů, nové konkurence a nových obchodních modelů. Společně s digitalizací se i spotřebitelům objeví zcela nové možnosti, jak se zapojit a spoluutvářet tyto trendy. To vše nastane mnohem rychleji, než si nyní dokážeme představit. Jde tedy spíše o revoluci než o evoluci. Nové uspořádání našeho koncernu je proto zcela logickým krokem. Naše skupina v České republice se stala pevnou součástí innogy a stejně jako naše nová mateřská společnost chceme i u nás udávat tón moderní energetiky.

 

Jak chcete zajistit, aby nastupující značka plynule nahradila zavedené RWE?

 

Bude to pro nás velká výzva, protože značka RWE si na trhu postupně vybudovala silné renomé. Rádi bychom stejného úspěchu v příštích letech dosáhli také s novou značkou. Veřejnost a naše zákazníky s ní poprvé ve větším měřítku seznámí reklamní kampaň, kterou plánujeme na září. V dalších podzimních měsících už pod novou značkou budeme poprvé představovat naše nové produkty a služby.

 

Není přece jen škoda zcela opustit tak silnou značku, jako je RWE v České republice?

 

Jsem opravdu hrdý na to, čeho jsme jako RWE na českém trhu dosáhli. Během dvanácti let se nám podařilo vybudovat velmi silnou pozici. RWE je pro českou veřejnost symbolem bezpečného a spolehlivého dodavatele energií. Toho si naši zákazníci vždy vysoce cenili. Ale rádi bychom v příštích letech nabídli více. Pod značkou innogy budeme dále zlepšovat náš zákaznický servis, nabízet nové inovativní produkty, a ještě více budeme cílit ke spokojenosti zákazníků. Budeme víc než jen dodavatelem energií.

 

Co bude změna znamenat pro vaše zákazníky v praxi? Budou třeba muset podepisovat nové smlouvy?

 

Na stávajících smluvních podmínkách se v důsledku změny značky nic nemění. Zákazníci tedy nemusejí mít obavy o platnost smluv ani v této oblasti činit žádné aktivní kroky. Změna značky nebude znamenat ani stěhování kontaktních míst do nových prostor. Lidé jsou na rozmístění našich zákaznických center zvyklí. Pokud někdo bude např. tvrdit, že RWE končí nebo že je zapotřebí rychle něco měnit, nevěřte mu a raději nás kontaktujte v našich kancelářích nebo na zákaznické lince. S podobnými nekalými praktikami některých obchodníků jsme se už v minulosti mnohokrát setkali. Jsme tady pro vás i nadále. Avšak nově pod moderní značkou innogy!

 

 

Bylo vůbec nutné přijít na trh se zcela novou tváří?

 

Svět energetiky prochází razantními změnami. My těmto změnám nechceme jen přihlížet, chceme se na nich podílet a aktivně je ovlivňovat. Zákazníci budou od nás očekávat daleko více. Je tedy jasné, že se naše role mění, a proto se měníme i my. Nová značka nám právě toto umožní lépe vyjádřit.  

(red)

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3