INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

RWE International SE, nová mateřská společnost firem RWE na českém trhu, se 1. září oficiálně přejmenovala na innogy SE. Nová dcera, do níž RWE vyčlenila své aktivity v oblasti obchodu, sítí & infrastruktury a obnovitelných zdrojů energie, se bude nadále prezentovat už jen pod názvem innogy a novou značkou ve tvaru íčka. Stejný krok, tedy oficiální změna názvů, nyní čeká společnosti RWE v ČR. Firmy se přejmenují s účinností od 1. října 2016. Už prvního září však energetická skupina zahájila masivní kampaň, v níž zákazníky a veřejnost informuje o změně značky a jména.

 

RWE Česká republika nově ponese název innogy Česká republika, podobně např. RWE Gas Storage změní jméno na innogy Gas Storage. Výjimkou jsou společnosti, které podnikají v regulovaném síťovém byznysu, konkrétně RWE GasNet a RWE Distribuční služby, které se nově budou jmenovat GasNet a GridServices.

 

“U našich firem z oblasti distribuce plynu využíváme rebrandingu jako vhodné příležitosti, jak co nejlépe splnit právní požadavky na vizuální odlišení od společností, které zajišťují prodej zemního plynu. Distribuční firmy budou od října působit na tuzemském trhu pod novými názvy a také pod odlišným logem. Distribuce však zůstane i do budoucna jedním ze základních pilířů našeho podnikání v ČR,“ uvedl Martin Herrmann, člen představenstva innogy SE, který bude i nadále řídit podnikání na českém trhu pod novou značkou innogy.

 

Zatímco jména firem se změní až v říjnu, komunikační kampaň ke změně značky a jména energetická skupina odstartovala už 1. září a potrvá do poloviny prosince. „Zvolili jsme na začátek netradiční formát. Abychom vzbudili zvědavost, v prvních dnech pokládáme pod skrytou identitou televizním divákům otázku, co by udělali, kdyby se chtěli změnit k lepšímu. V další části kampaně chceme naše zákazníky i veřejnost ujistit, že změna názvu i značky pro ně bude změnou k lepšímu. S novou značkou innogy totiž pro naše zákazníky chystáme ještě lepší produkty a služby. První novinky představíme už brzy,“ řekl David Konvalina, ředitel RWE pro maloobchod a marketing.

 

Změna názvů společností k 1. 10. 2016

 

Stávající název společnosti Nový název společnosti
RWE Česká republika a.s. innogy Česká republika a.s.
RWE Energie, s.r.o. innogy Energie, s.r.o.
RWE Energo, s.r.o. innogy Energo, s.r.o.
RWE Gas Storage, s.r.o. innogy Gas Storage, s.r.o.
RWE Zákaznické služby, s.r.o. innogy Zákaznické služby, s.r.o.
RWE GasNet, s.r.o. GasNet, s.r.o.
RWE Distribuční služby, s.r.o. GridServices, s.r.o.
RWE Group Business Services CZ, s.r.o. innogy Business Services CZ, s.r.o.
RWE Supply & Trading CZ, a.s. název se nemění – RWE Supply & Trading CZ, a.s.

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3