INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Na úterním vyhlášení ankety TTG Travel Awards dosáhla UNIQA pojišťovna úspěchu, když byla vyhlášena na bronzovém stupínku mezi Pojišťovnami s nejlepším cestovním pojištěním 2016. Hlasování pořádají každoročně odborné noviny pro cestovní ruch TTG Czech, které oslovují xperty působící v odvětví. V minulosti stanula UNIQA se svým cestovním pojištěním na stupních vítězů opakovaně.

S cestovním pojištěním UNIQA vyjede každoročně za hranice České republiky na 750.000 lidí. Velkou část z nich tvoří právě zákazníci cestovních kanceláří a agentur, s nimiž UNIQA smluvně spolupracuje. Klienti spoléhají zejména na krytí léčebných výloh při akutním onemocnění nebo úrazu v zahraničí, a dále na úrazové pojištění, pojištění zavazadel, odpovědnosti a také pojištění storna zájezdu.

UNIQA je významným partnerem i pro řadu z cestovních kanceláří, které byly rovněž vyhlášeny na medailových pozicích v anketě TTG Awards. Poskytuje jim nejen cestovní pojištění pro klienty, ale kryje i jejich vlastní riziko úpadku.  

V cestovním pojištění vybrala loni UNIQA na pojistném více než 200 milionů korun a meziročně vzrostla o 6 %. Za stejné období řešila na deset tisíc pojistných událostí klientů v zahraničí. Akutní onemocnění tvořila prakticky ¾ všech hlášených případů.

Tento druh pojištění je stále častěji uzavírán klienty přes internet nebo smartphone aplikaci. Meziročně stoupl loni počet takto sjednaných smluv o více než 10 %.

V cestovním pojištění zavádí UNIQA každoročně novinky v reakci na aktuální potřeby a rámcové podmínky. Loni navýšila bezplatně limity plnění za léčebné výlohy, aby bezpečně pokryla případné extrémní náklady spojené s řešením akutních zdravotních obtíží. Významně rozšířila pojištění storna zájezdu. To lze nyní využít v případě tzv. vztahových událostí, jako jsou podání žaloby o rozvod před společnou cestou nebo zrušení plánované svatby, byla-li svatba důvodem rezervovaného zájezdu. UNIQA zavedla i pojištění storna z důvodu terorismu pro klienty CK. Kryje náklady vzniklé za neuskutečněný zájezd nebo jiné služby z důvodu teroristického činu v  místě pobytu až do 80 % doložených nákladů.

O společnosti UNIQA

UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již bezmála čtyřiadvacet let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje stabilně v osmičce nejsilnějších pojišťoven v ČR.
UNIQA pojišťovna je součástí skupiny UNIQA Insurance Group, která je nyní aktivní na 19 evropských trzích a obsluhuje více než 10 milionu klientů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3