INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Huawei Consumer_BusinessSpotřebitelská divize Huawei prodala v prvním čtvrtletí roku 34,55 milionu smartphonů s 21,6% meziročním nárůstem. Huawei nadále upevňuje třetí místo mezi světovými výrobci smartphonů, když podle IDC vzrostl aktuální světový podíl Huawei na trhu smartphonů na 9,8 %. V Evropě dosáhla společnost v prvním čtvrtletí meziročního nárůstu prodejů o 15 %

Spotřebitelská divize Huawei (Huawei Consumer Business Group) zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2017 výrazný meziroční nárůst prodejů smartphonů. Společnost zaznamenala více než 50% nárůst prodejů smartphonů v 52 zemích světa, z toho ve 32 zemích byl růst dokonce více než 100 %. V Evropě společnost dosáhla stabilního růstu prodejů smartphonů meziročně o 15 %, v Číně o 20 %, v jihozápadní Asii a Jižním Pacifiku pak prodeje dokonce dosáhly více než 70% meziročního nárůstu.

Růst podílu Huawei v segmentu smartphonů střední a vyšší třídy

Výrazný vzestup zaznamenala společnost Huawei také v segmentu high-end zařízení, a to především díky úspěšným prodejům modelů ze série P9 nebo modelu Mate 9, které jen dokládají sílící povědomí o Huawei jako o prémiové značce. V prvním kvartále tohoto roku poměr smartphonů střední a vyšší třídy (od 300 USD výše / asi 7400 Kč) vzrostl ve srovnání se stejným obdobím minulého roku o 11 %.

V únoru držel společnost Huawei celosvětově 9,7% podíl na trhu high-end smartphonů

Podle GfK držela společnost Huawei v únoru celosvětově 9,7% podíl na trhu high-end smartphonů (od 500 USD výše / asi 12 000 CZK), v devíti zemích (např. Čína, Itálie, Španělsko, Jižní Afrika nebo Polsko) společnost dosáhla dokonce 10% tržního podílu.

Nejnovější vlajková loď Huawei P10, která byla představena 26. února v Barceloně, je aktuálně dostupná na více než třiceti světových trzích včetně ČR a díky skvělým fotografickým vlastnostem rychle získává popularitu mezi zákazníky na celém světě.

Huawei rovněž překvapuje svými prodeji na stagnujícím trhu tabletů, kde byznys společnosti meziročně vzrostl o 70 %.

„Cestou kupředu se bude Huawei Consumer BG soustředit na zlepšování zákaznického servisu, zvyšování přítomnosti v rámci obchodních kanálů, retailu, brandingu, marketingu, služeb a dalších sektorů tak, abychom zlepšili celkovou zkušenost uživatelů s našimi produkty,“ uvedl Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG. „Mezitím bude Huawei Consumer BG pokračovat ve vývoji produktů a inovací umělé inteligence (AI). To všechno by mělo uživatelům poskytnout excelentní zážitky a upevnit postavení Huawei jako leadera v oblasti vývoje technologií a zároveň posílit vnímání společnosti jako technologické značky milované zákazníky po celém světě.“

Více informací o produktech Huawei naleznete na http://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2016 se společnost umístila na 3. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Šestnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3