INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finanční skupina AXA spustila nový e-shop pro on-line prodej svých produktů. Jako první je v nabídce on-line úrazové pojištění 5 PLUS. K uzavření pojistné smlouvy stačí pouze občanský průkaz, platební karta a 5 minut času.Spolu s efektivním propojením všech distribučních kanálů je spuštění nového e-shopu dalším krokem, jak AXA reaguje na měnící se požadavky současné digitální generace klientů.

Současná generace klientů zásadně mění svoje preference v komunikaci a nákupní chování v souvislosti s dostupností a rozšířením digitálních technologií. Skupina AXA tyto trendy dlouhodobě sleduje a na jejich základě vytváří funkční multikanálový distribuční model, který na nové požadavky klientů flexibilně reaguje. Jeho výhoda spočívá především v tom, že jsou veškeré distribuční kanály propojeny, tudíž jsou informace od klientů sdíleny v reálném čase. Záleží pouze na preferenci klienta, který komunikační kanál si pro kontakt s pojišťovnou vybere.

„Dělit distribuční kanály na tradiční a digitální je dle mého názoru již přežitý pohled. Na distribuci bychom měli nahlížet jako na ekosystém, jehož cílem je klienta edukovat, splnit jeho potřeby a v maximální možné míře také splnit jeho preference na variabilitu interakce a vzájemnou propojenost. AXA tak spuštěním prvního multikanálového produktu vykročila tím správným směrem,“říká Michael Pupala, ředitel útvaru řízení strategických partnerství a digitalizace.

Novým digitálním distribučním kanálem je i e-shop, který nabízí možnost uzavření úrazového pojištění online. Nový produkt úrazového pojištění 5 PLUS je určen aktivním lidem, kteří chtějí chránit sebe, případně i celou svou rodinu před následky úrazu, ale nemají čas navštěvovat pobočku pojišťovny. Lze ho uzavřít rychle a jednoduše přes webové stránky AXA http://bit.ly/1MCCnSU, a celý proces nezabere více než 5 minut času.

„Hlavním účelem úrazového pojištění je ulehčení období po úrazu a poskytnutí prostředků na uhrazení co nejkvalitnějšího medicínského zákroku. Kvalitní úrazové pojištění totiž zajistí finanční pomoc celé rodině ve chvíli, kdy vážnější úraz jejího člena způsobí dlouhodobější výpadek pravidelného příjmu,“shrnuje výhody Daniela Barnová, produktová specialistka.

Výhody úrazového pojištění 5 PLUS

Rozsah pojistné ochrany pro případ trvalého poškození následkem úrazu je možno volit ze tří variant pojistných sum: 1 000 000 Kč, 1 500 000 Kč nebo 2 000 000 Kč. Ze zvolené pojistné sumy je v případě pojistné události vypočítáno a následně vypláceno pojistné plnění podle závažnosti tělesného poškození.

Při pojištění celé rodiny je pojištěný nejen pojistník s manželem/manželkou, ale automaticky jsou pojištěné i děti, a to na 50 % pojistné sumy klienta, který pojištění uzavírá.

Pojištění se automaticky vztahuje i na děti, které se do rodiny narodí až po uzavření pojistné smlouvy.

Jako poděkování dochází každý rok k navýšení pojistné částky o 5 %, přičemž výška pojistného zůstává nezměněná.

AXA v České republice a na Slovensku

AXA v České republice a na Slovensku působí prostřednictvím penzijní společnosti, životní pojišťovny, pojišťovny (se zaměřením na neživotní pojištění), investiční společnosti, na Slovensku pak ještě přes doplnkovú dôchodkovú spoločnosť a dôchodkovú správcovskú spoločnosť. Má více než 1,3 milionů aktivních klientů, téměř 600zaměstnanců a více než 97 miliard korunaktiv pod správou.

AXA životní pojišťovna má na pojišťovacím trhu stabilní pozici. Objem aktiv pod správou životní pojišťovny ke konci roku 2013 činil 13 miliardkorun. Počet smluv AXA životní pojišťovny ve stejném období dosáhl více než 281 tisíc. 

AXA pojišťovna vstoupila na trh v roce 2008. Nabízí pojištění DOMOV (stavby, domácnosti) a AUTO (povinné ručení a havarijní pojištění) se širokou nabídkou různých připojištění a asistenčních služeb. Hodnota hrubého předepsaného pojistného činila v roce 2013 cca 1 miliardu korun. Počet smluv AXA pojišťovny dosáhl ke konci roku 2013 více než 509 tisíc.

AXA penzijní společnost obsadila v roce 2014 pátou pozici na českém trhu dle výše prostředků evidovaných ve prospěch účastníků, což činí11,8 % na trhu transformovaných fondů a 7,3 % na trhu účastnických fondů. Udržuje si tak stabilně pozici jedné z největších penzijních společností na českém trhu. Celkově využívá služeb AXA penzijní společnosti zhruba 394 tisícklientů. Jednou z priorit společnosti je spolupráce se zaměstnavateli, kteří svým zaměstnancům přispívají na penzijní spoření. Celkový počet smluv s příspěvkem zaměstnavatele činil ke konci roku 2014 zhruba 105 tisíc.

AXA investiční společnost na trhu působí od roku 2007 a na konci roku 2013 měla již více než 94 tisíc klientů. Klientské aktiva pod správou představují nyní 3,7 miliardkorun. AXA investiční společnost nabízí celkem 10 podílových fondů, přičemž tři z nich jsou střešní fondy, které dávají i drobným klientům možnost investovat do nejlepších z 1100 fondů spravovaných společnostmi AXA.

AXA a společenská odpovědnost

Skupina AXA se hlásí ke společenské odpovědnosti. Jejími prioritami jsou spolupráce s komunitami, podpora finanční gramotnosti a ohleduplný přístup k životnímu prostředí. Od roku 2007 je AXA generálním partnerem projektu Nadace Partnerství „Na zelenou“, který je zaměřen na zvýšení bezpečnosti dětí při cestách do školy a zároveň je motivuje k dojíždění na kole či k docházení do školy pěšky. Od roku 2011 je AXA generálním partnerem školního informačního kanálu ŠIK, jehož prostřednictvím podporuje finanční gramotnost u žáků základních a středních škol.

AXA Group

Skupina AXA zaujímá celosvětově vedoucí pozici v oblasti pojištění a správy majetku. Zaměstnává na 157 000 pracovníků, kteří zajišťují péči o 102 miliony klientů v 56 zemích světa. V roce 2013 dosáhl obrat skupiny podle IFRS výše 91,2 miliardy EUR a tržby podle IFRS výše 4,7 miliardy EUR. Ke dni 31. 12. 2013 činil majetek ve správě (AUM) společnosti AXA 1,113 miliardy EUR.

AXA ASSISTANCE v České republice

AXA ASSISTANCE zahájila svou činnost v České republice v roce 1998 jako poskytovatel asistenčních služeb pro korporátní klientelu. Nyní nabízí své služby jak firemním zákazníkům, tak i jednotlivcům. Klienty AXA ASSISTANCE jsou zejména pojišťovny, banky, cestovní kanceláře, hotelové řetězce, výrobci a prodejci automobilů, dopravci, distributoři energií, atd. AXA ASSISTANCE poskytuje cestovní pojištění a s ním spojené asistenční služby, právní ochranu a poradenství, asistenční služby pro vozidla, domácnosti
či zdravotní asistenci a rovněž moderní produkty na míru, zejména z oblasti lifestyle a concierge služeb pro VIP klienty

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3