INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Komerční banka (KB) a Komora pro hospodářské styky se SNS (Komora SNS) uzavřely u příležitosti Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně rámcovou smlouvu o spolupráci na rok 2014.

Smlouvu za Komerční banku podepsali Charles-Pierre Serain výkonný ředitel pro marketing, komunikaci a Business Development a Martin Ehrenberger, manažer Segmentového řízení – Corporates, za Komoru SNS pak generální manažer Václav Petříček a výkonný ředitel a člen představenstva František Masopust. Smlouva navazuje na vzájemnou spolupráci v předchozích letech.

Cílem spolupráce je rozvoj zahraničního obchodu českých firem se zeměmi SNS. Exportně zaměřeným klientům KB umožní spolupráce snáze využít dlouholeté zkušenosti a kontakty Komory SNS a posílí tak předpoklady exportérů uspět na perspektivních trzích zemí bývalého SNS.

Součástí plánované spolupráce je také organizace odborných konferencí a zprostředkování cílených setkání s podnikateli ve vybraných zemích a navázání obchodních kontaktů.

Firmám, které na ruském trhu působí nebo se na něj chystají, KB navíc již nyní ve spolupráci se sesterskou Rosbank nabízí široké spektrum produktů a služeb. Nabídka obsahuje mimo jiné speciální běžný účet Ruská platba s výhodnými poplatky za příchozí platby z Ruska a odchozí platby do Ruska. S účtem i ostatními službami pro obchod a export jsou připravení bezplatně poradit specialisté zahraničního obchodu přímo v regionech.

„Potenciál zemí SNS je obrovský, a věříme, že řada našich klientů, kteří o exportu uvažují nebo ho již tímto směrem realizují, ocení kvalitní a rychle dostupnou podporu, ať už se bavíme o zprostředkování kontaktů, finančních službách či odborném vzdělávání,“ řekla Iveta Ocásková výkonná ředitelka pro Korporátní bankovnictví.

Základním posláním Komory SNS je podpora českých podnikatelských subjektů v jejich obchodních aktivitách na trzích zemí SNS. Intenzivně spolupracuje se Zastupitelskými úřady zemí SNS akreditovanými v ČR, zejména Ruské federace, Ukrajiny, Běloruska a Kazachstánu, Ázerbájdžánu, Arménie a Moldávie. Komora SNS prostřednictvím svých partnerů vyhledává komerční a investiční projekty v SNS a informuje o nich své členy. Na pomoc při realizaci těchto projektů členům poskytuje informace z oblasti zákonodárství zemí SNS a předpisů regulujících zahraniční obchod.

„Věřím, že naše kontakty a zkušenosti budou pro klienty Komerční banky přínosné, že spojením klient, banka a Komora SNS umožníme českým exportérům nalezení perspektivních partnerů a uzavření zajímavých obchodů,“ dodal František Masopust.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3