INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ILUSTRAČ foto_vitez_kategorie_Cena_CAF_2016_copyČeská asociace franchisingu vyhlásila další ročník soutěže Franchisa roku. Opět tak ocení kvalitní franchisové koncepty působící na tuzemském trhu. Předání ocenění proběhne v rámci mezinárodní konference Franchising Forum 2017. Stejně jako v předchozím ročníku předá Česká asociace franchisingu (ČAF) ceny v kategoriích Franchisor roku, Broker Consulting Skokan roku a Cena ČAF za podporu a rozvoj franchisingu. Kategorie Franchisor roku ocení kvalitní tuzemský nebo zahraniční koncept. Ve druhé kategorii Broker Consulting Skokan roku má šanci uspět koncept, který v uplynulém roce otevřel nejvíce franchisových poboček. V rámci kategorie Cena ČAF za podporu a rozvoj franchisingu, kdy cenu uděluje Správní rada Asociace, bude oceněn projekt, jež se zasloužil o pozitivní rozvoj franchisingu u nás.

„Cílem soutěže Franchisa roku je zviditelnění franchisingu jako jedné z možných, prosperujících a solidních forem podnikání a představení kvalitních franchisových konceptů, které fungují na bázi čistého franchisingu a dodržují Evropský kodex etiky franchisingu,“ vysvětluje prezident České asociace franchisingu Jan Gonda s tím, že první ročník se těšil poměrně vysokému zájmu ze strany franchisových konceptů, o čemž svědčil počet přihlášených subjektů. „Očekáváme, že ve druhém ročníku bude zájem franchisorů se o udělované ceny utkat ještě větší,“ doplňuje Jan Gonda.

Loni zvítězilo CrossCafe

Loňským vítězem v kategorii Franchisor roku se stala původem česká kavárenská síť CrossCafe. „Zisk tohoto titulu je pro nás potvrzení, že cesta, kterou jdeme je zajímavá nejen pro naše franchisanty a jejich zákazníky, ale i pro odbornou veřejnost. Přirozeně je to pro nás i velký závazek do budoucna,“ říká Luboš Martínek, ředitel společnosti CrossCafe Original.

Do soutěže se může přihlásit každá fyzická a právnická osoba, která na území České republiky prokazatelně vlastní nebo rozvíjí franchisový koncept a dodržuje Evropský kodex etiky franchisingu (kategorie Franchisor roku a Skokan roku), nebo se aktivně podílí na podpoře a rozvoji franchisingu v České republice (kategorie Cena ČAF za podporu a rozvoj franchisingu). Franchisový koncept se může do soutěže přihlásit sám, ale může být také nominován. Online přihlášky či nominace je třeba podat do 15.3.2017.

Franchising je v České republice populárním způsobem podnikání. Jeho počátky zde sahají do roku 1990, kdy byla založena první česká franchisa. V současnosti působí v České republice přes 250 franchisových systémů a sítí, které zahrnují více než 6500 poboček.

(tz)

http://www.franchisa-roku.cz/

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3