INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Spotřební družstva COOP v České republice se specializují na prodej tradičních výrobků od českých výrobců. Některé věci se v České republice ale nevyrábí, nebo nerostou. Přesto je chceme nabídnout našim zákazníkům. Proto, když například nabídneme pomerančovou marmeládu, jdeme přímo ke zdroji - do Itálie.

COOP Česká republika proto začal dovážet vybrané speciality přímo z Itálie od výrobců, pro Italská spotřební družstva vystupující také pod označením COOP.

Spotřební družstva v Itálii, vystupující rovněž pod značkou COOP jsou největším maloobchodním prodejcem v zemi. COOP je v Itálii je však více než jen obchodník s tradicí od roku 1854. Jeho cílem je nabízet špičkové místní produkty za spravedlivé ceny. Byl několikrát oceněný za své výrobky COOP, které jsou zaměřené na maximální dokonalost, která je pro každého Itala, tou nejdůležitější. Důkazem správnosti je i skutečnost, že více jak osm milionů Italů je členy spotřebních družstev v Itálii. U výrobků je kromě kvality kladen i velký důraz na ekologický způsob výroby, odpovědný přístup ke krajině i všem zaměstnancům. Ve svém portfoliu nabízí také řadu BIO výrobků, regionálních specialit, potravin pro lidi s alergiemi a jinými omezeními.

"Přesto, že se prodejny COOP v České republice orientují hlavně na tuzemské regionální výrobky, chtějí nabídnout na doplnění i prověřené výrobky ze zahraničí," říká Lukáš Němčík ze společnosti COOP. Dovoz vlastních výrobků COOP z Itálie je tak garancí kvality a podobných hodnot jako u nás. V současnosti je sortiment tvořen několika desítkami druhů, v nichž je zastoupen například extra panenský olivový olej, pomerančová marmeláda, olivy, balzamikový ocet, vinný ocet, rýže Arborio, grissini, bruschetty, těstoviny tagliatelle, nebo sugo omáčky. Výrobky je možné zakoupit na vybraných prodejnách COOP, Terno, Trefa a Konzum po celé České republice.

Svaz českých a moravských spotřebních družstev (Skupina COOP) sdružuje 47 spotřebních družstev, která provozují dohromady téměř 2700 prodejen s celkovou prodejní plochou okolo 350.000 m2 a zaměstnávají na 13.500 lidí. V roce 2016 vykázala česká a moravská spotřební družstva obrat v hodnotě přes 27 mld. Kč. Počet členů družstev je cca 130.000.

Členská družstva vystupují pod společnou značkou COOP, která je tak největší sítí prodejen potravin v České republice. Více než 400 prodejen potravin je začleněno do maloobchodních řetězců COOP TUTY, COOP TIP, COOP TERNO a COOP DISKONT. Kromě obchodní činnosti provozuje SČMSD také devět středních odborných škol, manažerský institut, nebo půjčovnu automobilů pod značkou Europcar a mobilního virtuálního operátora COOP Mobil.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3