INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost DPD, přední přepravce a inovátor v oblasti e-commerce v České republice i Evropě, posílila svůj top management o nového člena. Na post ředitele pro obchod a marketing nastoupil Tomáš Trejbal, který dříve působil na vedoucí pozici v divizi firemních klientů ve společnosti UPC. V DPD přebírá agendu řízení obchodního a marketingového oddělení, zákaznické péče a byznys developmentu.

Tomáš Trejbal začínal ve společnosti EuroWeb na řadové pozici obchodního manažera a od roku 2003 převzal zodpovědnost za obchodní tým pro celou Českou republiku. Po sloučení společností EuroWeb a eTel vedl projekt integrace obchodních týmů a produktového portfolia. V roce 2005 se stal obchodním ředitelem TELE2.

Během následného působení ve společnosti Telefónica O2 významně přispěl k vstupu společnosti do oblasti IT služeb, uvedení nových produktů na trh a vybudování povědomí o značce jako ICT operátorovi. Ve své poslední roli řídil strategii společnosti UPC v segmentu firemních zákazníků.

“Svého jmenování do role obchodního a marketingového ředitele DPD si nesmírně vážím. Jako klíčové pro další akceleraci růstu společnosti vnímám zaměření na inovace, zákaznickou zkušenost a posílení v oblasti exportních zásilek.” říká Tomáš Trejbal, nový Sales & Marketing Director DPD CZ. Volný čas tráví Tomáš hlavně s rodinou a na zahradě. Věnuje se také jízdě na horském kole nebo snowboardu.

“Je mi ctí v DPD uvítat Tomáše Trejbala, zkušeného manažera, jež pracoval pro významné české i zahraniční firmy. Tomášovy bohaté zkušenosti pokrývají oblasti od řízení obchodu, marketingové strategie, přes vývoj produktů až k projektům na zvyšování zákaznické spokojenosti. Věřím, že do týmu skvěle zapadne a společnými silami se nám podaří dále růst,” uvádí Miloš Malaník, jednatel DPD CZ.

 O DPD                                                                  

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 22 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 50 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3,6 milionu zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2015 vykázala tržby ve výši 5,7 miliard EUR. 

      

Kontakt pro média:

Rubikon PR

Patricie Petruccová

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Telefon: +420 775 929 191

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3