INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
KLEENEX__Luxusn_pnov_bezalkoholov_dezinfekn_prostedek_na_ruce_-_kapesn_balen_50ml
Společnost KIMBERLY-CLARK PROFESSIONAL, přední světový výrobce hygienických prostředků, spustila v minulých dnech PROJEKT ZDRAVÉ PRACOVIŠTĚ. Cílem této nové iniciativy je ukázat také českým podnikům, jak lze prostřednictvím několika jednoduchých kroků vymýtit z pracovního prostředí škodlivé mikroorganismy, snížit tím míru absencí, zvýšit spokojenost zaměstnanců i jejich produktivitu. Po úspěšném startu ve Spojených státech byl tento nový projekt spuštěn ve vybraných evropských zemí včetně České republiky.

Ač to tak na první pohled vůbec nemusí vypadat, tak i kancelářské prostředí může být z hlediska hygieny vysoce rizikové. „Na běžném pracovním stole se totiž nachází 400krát více bakterií než na záchodovém prkénku. Podobné znečištění vykazuje i klávesnice, telefonní sluchátko či počítačová myš. Výsledky průzkumů navíc ukazují, že si přibližně 15 % žen a 25 % mužů nemyje ruce po použití toalety v práci a roznáší bakterie dál," říká Jan Pipek ze společnosti KIMBERLY-CLARK PROFESSIONAL.

Dezinfekn_prostedek_-_480ml

S tím souhlasí i RNDr. Jaroslava Zelenková z Hygienické stanice hlavního města Prahy, která doplňuje, že mikroorganizmy jsou součástí našeho života, jsou ve výhodě, protože je nevidíme, ale občas jejich projevy na zdraví pocítíme. Kolik mikrobů se v našem okolí nachází, záleží na nás, jak se chováme v pracovním a jiném prostředí, jak dbáme na základní hygienu, zejména hygienu rukou. Ruce se v přenosu mikroorganizmů podílí vysokým procentem.

PROJEKT ZDRAVÉ PRACOVIŠTĚ nabízí firmám praktické poradenství, které jim pomůže zavést na pracoviště nejlepší možné hygienické systémy a postupy, a co je nejdůležitější, povzbudit zaměstnance, aby prováděli kroky, které zamezí šíření škodlivých mikroorganismů, jež jsou příčinou vzniku celé řady nemocí. Jeden pracovník na nemocenské stojí firmy odhadem 18 tisíc korun ročně.

Podnikům, které se do projektu zapojí, bude nabídnuta příležitost získat komplexní analýzu hygieny celého jejich pracovního prostředí, od recepce až po jednotlivé pracovní stanice. Jaké je mikrobiální osídlení ploch, rukou atd. lze prokázat stěrovou nebo otiskovou metodou. Výsledky pak poskytne mikrobiologická laboratoř. Společnost KIMBERLY-CLARK PROFESSIONAL následně připraví na míru šitá doporučení, kam mají být umístěny hygienické produkty jako dezinfekční prostředky na ruce a ubrousky na pracovní stoly.

KLEENEX_Zvlhujc_alkoholov_dezinfekn_prostedek_na_ruce_-_480mlFirmy, které využijí možnosti této analýzy, získají navíc balíček samolepek, plakátů a dalších informačních materiálů, které přinášejí informace a zprávy o hygieně na pracovišti. Materiály v tomto balíčku byly pečlivě navrženy tak, aby upoutaly pozornost zaměstnanců a přesvědčily je, aby používali hygienické produkty, které jim jejich zaměstnavatel dává k dispozici, a přispívali tak k dosažení dlouhodobé pozitivní změny v jejich chování.

Projektový tým KIMBERLY-CLARK PROFESSIONAL také vytvořil tematicky zaměřenou část webových stránek http://www.kcprofessional.cz/healthy-workplace-project, která manažerům zařízení a kanceláří nabízí odborné vedení při zavádění iniciativy pro zdravé pracoviště a návod, jak nejlépe zapojit zaměstnance, aby komunikovali výhody zajištění hygieny na pracovišti.

Kimberly-Clark Professional je obchodním partnerem dodávajícím špičková zdravotní, hygienická a produktivní řešení, která poskytují hmatatelnou hodnotu každý den a kdekoli.

(tz)

Slovo ke dni

• Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

Partner plus:

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...