INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost DHL, přední světový poskytovatel logistických služeb, zveřejnila druhé vydání studie Logistics Trend Radar s rozšířeným obsahem a v nové podobě. Aktuální zpráva vychází z prvního vydání. Líčí nedávné vývojové trendy identifikované již v roce 2013 a doplňuje obrázek představením trendů nových. Zpráva odborníkům nastiňuje budoucí podobu logistiky a výzvy, které je čekají, ale ukazuje také vyvíjená řešení, například maloobchodní prodej několika kanály či prediktivní nakupování.

„Logistické odvětví prochází rychlými a zásadními změnami,“ říká Matthias Heutger, Senior Vice President Strategy, Marketing and Development, DHL Customer Solutions & Innovation. „Jako skutečně globální společnost zaujímáme jedinečné postavení, ve kterém těžíme z našich zkušeností v každém geografickém regionu na této planetě a s klienty z každého odvětví. Ve zprávě Logistics Trend Radar jsme vytvořili dynamický nástroj, který inspiruje nás i ostatní k vyvíjení inovativních řešení ve světě logistiky.“

Nové trendy uvedené ve zprávě poukazují na následující možnosti:

·Logistika napříč kanály (Omni-Channel Logistics): Integrace různých offline i online nákupních kanálů využívajících interaktivní eTagy s přizpůsobeným obsahem a integrace sociálních médií a mobilních zařízení

·Anticipující logistika: Rozsáhlá datová analýza vyhledáváných produktů, nákupní historie, seznamů přání, dokonce i pohybů kurzoru s cílem odeslat zásilku ještě dříve, než zákazník dokončí objednávku

·Platby systémem Crypto: Univerzální platební systémy umožňující globální platby v různých měnách s vyúčtováním během sekund, podpora libovolných jednotek určité hodnoty (míle z programu Frequent Flyer, minuty volání z mobilního telefonu atd.) a místo pro nové cenové modely, například prostřednictvím mikroplateb

Nová zpráva Trend Radar sleduje zavedený formát a identifikuje jednotlivé trendy, které uvádí do kontextu co do případného rušivého vlivu a dopadu na stupnici od krátkodobého po dlouhodobý. Celý obrázek pak dokreslují návrhy, jak si poradit s touto výzvou a jaké výhody z toho vyplývají pro společnosti a maloobchodní zákazníky.

Zpráva Trend Radar slouží jako panoramatický pohled ze všech úhlů na celou šíři logistického odvětví. Na základě tohoto přehledu bude výzkumný tým DHL Trend dále hloubkově zkoumat vybrané trendy, a pomocí výzkumu vedeného ve spolupráci se zákazníky, výzkumnými instituty a experty v oboru. „Spojujeme komplexní expertízu s informacemi od akademické obce a dalších partnerů,“ říká Markus Kückelhaus, ředitel výzkumu trendů oddělení DHL Customer Solutions & Innovation. „Zpráva Logistics Trend Radar je ideální počáteční bod pro logistické odborníky, kteří chtějí připravit svou firmu na budoucí výzvy.“

Zjištění ve zprávě tvoří také základ pro praktické zkušenosti v inovačním centru společnosti Deutsche Post DHL v německém Troisdorfu a stávají se součástí prototypů a pilotních inovací.

Zprávu je možné bezplatně stáhnout z webu www.dhl.com/trendradar

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3