INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Auto Palace_Spořilov_panorama_copyPrázdninové slunné počasí nahrává v posledních týdnech prodejům ojetin se studenými odstíny karoserie. Potvrzuje to fakt, že kromě objektivních hledisek se při nákupu vozu rozhodujeme čistě subjektivně, podle našeho aktuálního stavu. Letní horké dny v nás probouzejí potřebu se více osvěžovat, dodržovat pitný režim a všeobecně vyhledávat klimatizovaná místa. Není tomu jinak ani při jízdě v automobilu, kdy je prakticky samozřejmostí mít ve výbavě klimatizaci. Všeobecně se také dá říci, že v létě preferujeme spíše studené tóny barev než v jiných ročních obdobích.

Tento fakt potvrzuje i společnost Auto Palace, která za poslední měsíc v segmentu ojetin eviduje nárůst prodejů automobilů právě ve studených barvách karoserie. Byť jsou tyto odstíny populární i v jiných měsících v roce, nárůst v prodejích přes prázdniny je zde evidentní.

Nejpopulárnější zůstává trendy bílá barva, pak šedá, stříbrná a modrá metalíza. Nárůst v prodejích u této vítězné trojice je téměř 25%.

V rámci našich prodejních strategií zvažujeme i různá psychologická hlediska, která mohou mít vliv na rozhodování zákazníka při nákupu vozu. Teplé letní měsíce ve většině z nás evokují potřebu se před sluncem schovávat, příliš se mu nevystavovat a pokud možno zůstávat v klimatizovaných prostorách. Proto právě v těchto týdnech naleznete v naší nabídce více vozů studených barev a ve většině vybavené klimatizací pro maximální komfort při cestování na dovolené nebo za jinými dobrodružstvími,“ říká Ralph Howie, generální ředitel společnosti Auto Palace pro ČR a SR.

Ze statistik společnosti Auto Palace také vyplývá, že v létě nakupují ojetiny více muži (67 %), jejichž potřeba schovávat se před horkem může být větší než u žen, které se všeobecně více rády sluní,“ dodává Ralph Howie.

Auto Palace Group

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Holandsku, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1)Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

(tz)

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3