INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Online banka ZUNO od května spolupracuje na českém i slovenském trhu s novým partnerem. Vítězem tendru se stala zkušená kreativní agentura Zaraguza Digital.

“Chceme ZUNO dostat na zcela novou úroveň komunikace, a proto potřebujeme silného kreativního partnera se smyslem pro reklamu s potenciálem aktivního zapojení publika. Zaraguza nám pomůže využívat naše komunikační kanály ještě efektivněji než doposud,” řekla Alina Agurida, šéfka marketingu a komunikace v ZUNO.“Věříme, že naše spolupráce přinese skvělé výsledky.”

Zaraguza Digital bude zodpovědná za strategický koncept a provedení všech kreativních kampaní. Bude také úzce spolupracovat s týmy public relations a sociálních médií.

"Abych byl naprosto upřímný, musím přiznat, že vytvoření úplně nového kreativního konceptu pro online banku pro nás byla výzva,” uvedl Michal Pastier, kreativní ředitel Zaraguza Digital. "Stát se partnerem svěží a nekonvenční značky je vzrušující a nemůžeme se dočkat prvních výsledků naší spolupráce."

Prvním projektem týmu Dvojité Zet (ZUNO + Zaraguza) bude integrovaná komunikační kampaň, jejíž spuštění je naplánováno na červen.

Online banka ZUNO patří do skupiny Raiffeisen Bank International. Českým klientům nabízí ÚČET ve 4 různých měnách, ÚČET PLUS, SPOŘENÍ, SPOŘENÍ PLUS, VKLAD, PŮJČKU, PŮJČKU PLUS, povolené přečerpání na účtu REZERVA, bezkontaktní KREDITKU, refinancovací a konsolidační řešení spolu s mobilní aplikací pro iOS a Android. Všechny služby je možné spravovat přes internet. ZUNO sází na jednoduchost, nulové nebo velmi nízké poplatky a otevřenou komunikaci s klientem prostřednictvím e-mailu, kontaktního centra, online chatu, sociálních sítí Facebook a Twitter a dalších moderních způsobů komunikace.

Další informace o českém zastoupení ZUNO BANK AG naleznete na www.zuno.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3