INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Klienti si mohou sjednat Důchodové spoření u Penzijní společnosti České pojišťovny (PSČP) také na internetu. Pokud chtějí využít nabídky unikátní GARANCE vkladů nebo jim je přes 35 let, zbývá jim pouze šest dnů.

"Lidé starší 35 let mají v těchto dnech poslední šanci sjednat si Důchodové spoření. Stejně tak končí i naše nabídka unikátní GARANCE vkladů. Čas ke vstupu do druhého pilíře se krátí, a internet je ideálním kanálem k uzavření Důchodového spoření na poslední chvíli," řekl Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing PSČP.

Web www.pfcp.cz umožňuje uzavřít Důchodové spoření v pěti jednoduchých krocích. Vyplnění smlouvy je jednoduché a rychlé díky intuitivnímu formuláři, který sám hlídá, jestli jsou všechna povinná data vyplněna.

Zadání základních údajů následuje vyplnění dobrovolného dotazníku, který potenciálnímu klientovi vyhodnotí investiční profil a podle něj doporučí investici do dynamického, vyváženého nebo konzervativního spořicího programu. Spořící program zajistí efektivní rozložení investovaných prostředků do jednotlivých fondů a přizpůsobí strategii klientovu věku tak, aby pro něj byla co nejvýhodnější. Budoucí klient si však může nastavit strategii spoření podle vlastního uvážení. Ti, kteří chtějí využít končící nabídky unikátní GARANCE vkladů, si ji mohou zajistit přímo v průběhu procesu sjednání. Posledním krokem je potvrzení smlouvy, která následně přijde klientovi poštou.

GARANCE vkladů je unikátní produkt PSČP, který umožňuje klientům zajistit hodnotu jejich peněz ve druhém pilíři do konce roku 2015. Pokud by se klientův majetek ocitl ve ztrátě, dorovná mu Česká pojišťovna tento schodek v hotovosti. „Klienti se mohou během tříletého období bez rizika důkladně seznámit s Důchodovým spořením a poznat, že se jedná o bezpečný a atraktivní produkt,” říká Libor Pergl. Po dobu, kdy je aktivní GARANCE, Penzijní společnost České pojišťovny investuje klientův majetek bezpečně s nízkou mírou rizika. Po třech letech GARANCE skončí a klient pokračuje ve spoření podle svého původně zvoleného programu.

Důchodové spoření je samozřejmě možné uzavřít u PSČP i mimo internet. Budoucí klienti to mohou provést v pobočkách České pojišťovny, České pošty nebo u certifikovaných finančních poradců. Přes 24 tisíc klientů, což je více než polovina účastníků II. pilíře, důvěřuje Penzijní společnosti České pojišťovny, a proto si uzavřeli Důchodové spoření právě u ní. PSČP je lídrem na českém trhu nejen s Důchodovým spořením, ale i Doplňkovým penzijním spořením, ve kterém drží čtvrtinu trhu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3