INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Tisíce lidí si v těchto dnech kladou otázky, které v budoucnu ovlivní jejich příjmy v penzi. Kdo  se rozhodne pro druhý pilíř, musí se zároveň ptát: „Kterou penzijní společnost zvolit?“ Při výběru je důležitá především míra důvěry, produktová nabídka a stabilita penzijní společnosti.

Všechny penzijní společnosti musí splňovat stejné zákonné podmínky pro zajištění důchodového spoření. Některé mají ale lepší předpoklady dosahovat dobrých výsledků s ohledem na získané zkušenosti. Klienty může oslovit i individuální přístup zaměstnanců nebo rozsáhlá síť poboček.

Mnohé z argumentů, které potenciální klienti zvažují, mají společný jmenovatel – důvěru. „Klienti chtějí vědět, že jejich peníze jsou v dobrých rukách a že se o ně stará někdo, kdo odvětví rozumí. To, že polovina klientů vstoupila do druhého pilíře prostřednictvím PSČP, je důkazem, že naší značce klienti věří,“ říká Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijní společnosti České pojišťovny. O stabilitě a schopnostech společností hovoří například jejich velikost – podíl na trhu, objem spravovaných prostředků nebo počet klientů. Společnosti, které jsou na trhu dlouho, mají zkušenosti, které jsou důležité pro dlouhodobé plánování nebo řešení nestandardních situací.

Důležitá je samozřejmě i samotná nabídka produktu – nastavení investičních strategií. Vedle toho jsou
ke zvážení i speciální nabídky, např. ve formě garance vkladů nebo odpuštění poplatků.

Pro výběr penzijní společnosti může být rozhodující jednoduše i to, zda je potenciálnímu klientovi sympatická. Ve výhodě jsou společnosti, se kterými už má klient pozitivní zkušenost a ví, že komunikace s nimi je bezproblémová. Klienti, kteří nemají dostatek času, jistě ocení, když nemusí pokaždé na pobočku
a mohou se obrátit na call centrum, zjistit informace na internetu nebo na nejbližší poště.

Reformovaný penzijní systém nabízí vysokou míru individuality. Lidé se mohou rozhodnout, jestli se budou spoléhat jen na snižující se státní penze, nebo si penzijně přispoří ve III. pilíři a zda vstoupí do druhého pilíře. Klienti penzijních společností si navíc mohou v obou pilířích zvolit investiční strategii, která bude nejlépe vyhovovat jejich naturelu.

Kdo by se nakonec přeci jen obával, že si nevybere správně, toho může uklidnit skutečnost, že zvolenou strategii nebo penzijní společnost může v průběhu let změnit. „Vyplatí se vstoupit do druhého pilíře
a následně optimalizovat spořicí strategii podle klientových možností, než nevstoupit a ve stáří toho litovat,“ doporučuje Libor Pergl.

 

www.pfcp.cz

 

http://www.pfcp.cz/o-nas/tiskove-centrum.html

www.vseopenzich.cz

Penzijní společnost České pojišťovnyje součástí Generali PPF Holdingu, který působí v 10 zemích střední a východní Evropy – v Bulharsku, Černé Hoře, České republice, Chorvatsku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, na Slovensku, ve Slovinsku a Srbsku. Generali PPF Holding, B.V. je společným podnikem Assicurazioni Generali (podíl 76 % ) a Skupiny PPF (podíl 24 % ). Generali PPF Holding je registrován v Nizozemsku a jeho hlavní organizační pobočka sídlí v Praze.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3