INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

V loňském roce jsme klientům představili produktovou novinku – ČSOB Konsolidaci – a zájem o tento typ půjčky se neustále zvyšuje. Momentálně představuje konsolidace každý pátý nový úvěr nový, přičemž průměrná výše konsolidace činí 216 tisíc korun. Konsolidace od ČSOB umožňuje sjednotit půjčky, kreditní karty i povolená přečerpání sjednané jak v ČSOB, tak i v jiných peněžních ústavech.

„Velice nás těší zájem klientů přefinancovávat své závazky i z jiných bankovních či nebankovních institucí. Takovým zákazníkům kromě snížení měsíčních výdajů a přehlednějšího splácení, přinášíme navíc i vedení běžného účtu na rok zdarma. Naší snahou je naslouchat potřebám klienta a komplexně tak zvyšovat komfort poskytovaných služeb,“ řekla Ivana Bohatcová, výkonná manažerka útvaru Úvěrové produkty a hypotéky ČSOB.

Kromě optimalizace stávajících úvěrových produktů, poskytnutých v ČSOB i mimo ni, nabízí konsolidace i možnost využití neúčelové části – tzn. peněz navíc. Klienti takto využívají až čtvrtinu výše nové konsolidace na financování svých dalších potřeb. V současnosti u ČSOB konsoliduje 87 % klientů až 3 úvěrové produkty z jiného peněžního ústavu a 13 % klientů dokonce více než 4, přičemž rekordní počet konsolidovaných závazků „odjinud“ je 11. Zajímavé je, že se klienti nejčastěji zbavují kreditních karet a povolených přečerpání.

Klientům na pobočce odborný pracovník rychle a jednoduše spočítá, kolik mohou reálně měsíčně ušetřit nejen na splátkách, ale také na poplatcích. ČSOB Konsolidace je ideální pro klienty, kteří potřebují sloučit své stávající úvěrové produkty do jedné půjčky a tím snížit a zároveň zpřehlednit své měsíční výdaje.

Výhody produktu:

·         po sloučení všech závazků splácí klient pouze jednu půjčku

·         sníží si tak měsíční splátku a ušetří na poplatcích

·         sloučit lze půjčky, kreditní karty i povolené přečerpání v ČSOB nebo jiném peněžním ústavu

·         k produktu je možné získat peníze navíc pro použití na cokoliv

·         všechnu potřebnou administrativu vyřídí banka

 

 

Reprezentativní příklad:

ČSOB Konsolidace

RET

Celková výše úvěru

200 000 Kč

Doba trvání

72 měsíců

Úroková sazba

12,9% p.a.

RPSN

15,36%

Výše jednotlivých měsíčních splátek

4 005 Kč

Celková částka splatná klientem

298 749 Kč

Poplatky spojené s úvěrem

1% z výše úvěru jednorázový poplatek za  zpracování úvěru, správa úvěru 59 Kč za měsíc, inkaso splátky 6 Kč za měsíc, cena konta 50 Kč za měsíc.

 

Výše splátky platí za předpokladu čerpání úvěru 15. den v měsíci s první splátkou 16. den měsíce následujícího.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3